۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۴۹۷۵۱
در جلسه هیأت رییسه جامعه مدرسین مطرح شد؛

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبلیغ و نشر معارف

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبلیغ و نشر معارف
اعضای هیأت رییسه جامعه مدرسین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان و شرایط بیماری کرونا، بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبلیغ و نشر معارف تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جلسه هیأت رئیسه جامعه مدرسین با حضور اعضای هیأت رئیسه آیات و حجج الاسلام آقایان یزدی، مقتدایی، حسینی بوشهری، خاتمی، اراکی، عبداللهی  و فرخ فال به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد.

در ابتدای این نشست آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و همچنین سال جدید، از اعضای جامعه مدرسین که به طرق مختلف در خصوص وفات همسرش ابراز همدردی داشته اند تشکر کرد و از خداوند متعال موفقیت و عاقبت به خیری آنان را خواستار شد.

در ادامه اعضای هیأت رئیسه جامعه مدرسین به  بحث و گفتگو  در خصوص مسائل جاری کشور پرداختند و  با اشاره به مباحث مربوط به تبلیغ روحانیون، طلاب و فضلا در ماه مبارک رمضان تاکید کردند: با توجه به این که لازم است دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرد ولکن برای نشر معارف اسلامی و استفاده بزرگان حوزه باید از فضای مجازی و رسانه باید به نحو احسن استفاده کرد.
 
سپس حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین نیز در این جلسه گزارشی تفصیلی از اقدامات، فعالیت ها و عملکردهای هیأت رئیسه  این مجمع و اساتید عضو مجمع عمومی در ایام کرونا ارائه کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین اسلامی سرپرست دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به عنوان مهمان  در جلسه حضور داشت گزارشی از عملکرد و فعالیت این دفتر در سال ۱۳۹۸ را  ارائه کرد.

در پایان اعضای هیأت رئیسه،  ضمن تقدیر و تشکر از خدمات وتلاش های حجت الاسلام والمسلمین اسلامی نظرات خود را در خصوص این گزارش و فعالیت های دفتر انتشارات اسلامی بیان  کردند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
تبریک فرارسیدن ماه رحمت ومغفرت بهارقرآن رمضان الکریم محضرتمامی مجاهدان عرصه تبلیغات دینی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
ممنون از خبرگزاری رسا برای نشر چنین اخباری
0
0