۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۴۹۸۰۸
امام جمعه موقت کاشان:

رونق کار و تولید اهرم مهم پیشرفت هر جامعه‌ای است

رونق کار و تولید اهرم مهم پیشرفت هر جامعه‌ای است
حجت الاسلام اسلامی تبار تلاش کارگران در عرصه تولید و اقتصاد را خدمت به جامعه دانست و گفت: رونق کار و تولید اهرم مهم پیشرفت هر جامعه‌ای است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی صبح امروز در دیدار با معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان با تبریک هفته کارگر و روز معلم، گفت: کارگران و معلمان از ارکان مهم اقتصاد و علم و فرهنگ جامعه هستند.

وی حرکت جامعه به سوی کمال را دارای دو محور مهم اقتصاد و تولید و علم و فرهنگ دانست و افزود: روز کارگر بهانه‌ای برای توجه بیشتر به امور این قشر زحمت کش جامعه است.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر تکریم واقعی کارگران در جامعه، اظهار داشت: کارگران در جامعه باید مورد تکریم و احترام قرار داشته باشند چرا که کارگران از ارزش اخلاقی برخوردارند و کار در واقع جهاد در راه خدا است.

به گفته وی کارگری که برای تأمین معیشت حلال برای خانواده خود تلاش کند به مانند مجاهد فی سبیل الله است و دارای ارزش اخلاقی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار تلاش کارگران را خدمت به جامعه دانست و ابراز داشت: رونق کار و تولید اهرم مهم پیشرفت هر جامعه‌ای است.

به گفته وی مسؤولان و کارفرمایان در قبال کارگران و رسیدگی به حقوق کارگران، امنیت شغلی، بیمه کارگری و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات مسؤولیت سنگینی را بر دوش دارند.

امام جمعه موقت کاشان رونق مراکز تولیدی را یکی از راهکار‌های مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی دانست و عنوان کرد: به هرمیزان که اشتغال در جامعه بیشتر باشد به همان میزان سبب کاهش آمار مفاسد در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از عوامل برکت کسب و کار و تولید را پرداخت به موقع حقوق کارگران اعلام کرد و افزود: بیشتر شکایت و گلایه کارگران از تأخیر در پرداخت حقوق است.

وی ادامه داد: کارفرمایان هنگام جذب کارگران نباید از نیاز‌های کارگران سوء استفاده کنند و خواستار کار زیاد با حقوق اندک باشند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات