۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۹۸۱۷
درپی نام‌گذاری یک روز از هفته سلامت به نام «روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا»؛

رئیس مرکز خدمات از وزیر بهداشت و دست‌اندرکاران عرصه سلامت کشور قدردانی کرد

رئیس مرکز خدمات از وزیر بهداشت و دست‌اندرکاران عرصه سلامت کشور قدردانی کرد
رئیس مرکز خدمات از اقدام شایسته وزارت بهداشت در نام‌گذاری روز پنجم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا"، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیامی از اقدام شایسته وزارت بهداشت در نام‌گذاری روز پنجم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا" قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

با احترام، بی شک مجاهدت بی‌وقفه حضرت‌عالی و ایثارگری و فداکاری‌های جامعه پزشکان و پرستاران محترم و آحاد عزیزانی که در سنگر سلامت، مشغول مبارزه با بیماری کووید 19 بوده و می‌باشند، در محضر الهی و حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی و فرجه الشریف پر ارج و عظیم بوده و مایه غبطه و افتخار می‌باشد.

این تلاش‌ها به ‌حدی چشمگیر و ارزشمند است که مورد تقدیر مکرر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی قرار گرفته و در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد شد.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از همه همکارانم و طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور، مراتب تقدیر و تشکر و دعای خیر را تقدیم داشته و همچنین هفته سلامت را به حضرت‌عالی و تمامی دست‌اندرکاران عزیز این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

طلاب و روحانیون محترم، بر اساس آموزه‌های دینی و هم‌سو با سیاست‌های نظام اسلامی و دوشا‌دوش مردم عزیزمان، در میدان مبارزه با این بیماری فراگیر، خوش درخشیدند و کارآمدی فرهنگ دینی را به اثبات رساندند.
اقدام شایسته و منصفانه آن وزارتخانه در نام‌گذاری یک روز از تقویم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا"، سبب شد تا مجدداً مراتب تشکر و تقدیر صمیمانه خود را به محضرتان ابلاغ نمایم.

توفیقات مستدام شما را از درگاه الهی مسألت دارم.

سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

عباس قاسم پور
ارسال نظرات