۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۴۹۸۳۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور شناسایی و رفع مشکلات مناطق

ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور شناسایی و رفع مشکلات مناطق
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور شناسایی و رفع مشکلات هر منطقه در گام دوم انقلاب تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی وفقیه در مازندران امروز در دیدار گروه جوانان جهادی گام دوم انقلاب و جامعه روحانیت شهرستان گلوگاه ضمن تشکر از این مجموعه به خاطر احساس مسؤولیت و دردمندی در خصوص شهرستان گلوگاه، اظهار داشت: حدود سه ماه پیش طی نامه‌ای درخواست تشکیل این تیم را به ائمه جمعه شهرستان‌ها دادیم.
 
وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این گروه از جوانان در گام دوم انقلاب این بود که نقاط ضعف و قوت در شهرستان‌ها مشخص شود تا بدانیم به چه چیزهایی برای رسیدن به جایگاه مطلوب در هر شهر نیازمندیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که در گام دوم انقلاب ابتدا باید وضعیت کنونی هر منطقه مشخص شود، ادامه داد: اگر مباحث به صورت کاملاً کارشناسی دنبال شود به طور حتم مشکلات و نقاط ضعف برطرف خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت برگزاری جلسات تخصصی با هدف بررسی مسائل و مشکلات در هر منطقه تأکید کرد و گفت: بهره گیری از توان نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای با هدف رفع مشکلات و کمبودها ضروری است.
 
وی با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات و کمبودها در مناطق مختلف استان بهره گرفته شود، افزود: به طور حتم با وحدت و همبستگی می توان از مشکلات عبور کرد و شاهد رشد و توسعه کشور و استان بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تحقق شعار سال استفاده شود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که جهش تولید یکی از بهترین راهکارهای شکوفایی اقتصادی در کشور است، تصریح کرد: در شرایطی که نظام سلطه همه توان خود را برای فشار اقتصادی علیه ملت ایران به کار گرفته با جهش در تولید می توانیم آثار تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان را به حداقل برسانیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که بخش مهمی از جمعیت روستای دکل بندان گلوگاه وضعیت شغلی خطرناکی دارند که باید به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح مشکلات مردم این منطقه رفع شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تشکیل کارگروه های تخصصی اقدام مناسبی برای رفع مشکلات مناطق خواهد بود، افزود: در این کار گروه‌های تخصصی باید همه ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها مشخص تا با برنامه‌ریزی های دقیق به ترتیب مشکلات موجود کم شود.
افشین ایمانی
ارسال نظرات