۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۴۹۷۴۱
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می گیرد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در میان اقشار آسیب دیده سوادکوه

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در میان اقشار آسیب دیده سوادکوه
امام جمعه زیراب از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با ماه رمضان طی سه مرحله در میان اقشار آسیب دیده شهرستان سوادکوه خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه شهر زیراب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به محرومان و افراد نیازمند، گفت: در همین راستا قرارگاه جهادی و مردمی حضرت ام‌البنین (س) این شهرستان از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا برای کمک به مردم وارد میدان شد و از تهیه و تولید اقلام بهداشتی تا مراقبت از بیماران کرونایی متقاضی را داوطلبانه بر عهده گرفت.
 
وی در همین رابطه از توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در میان خانواده‌های نیازمند و محروم منطقه خبر داد و افزود: فعالیت‌ها و کمک‌های این قرارگاه معطوف به معلولان و کارگرانی است که کمکی از دیگر ارگان‌ها و مراکز خیریه دریافت نکرده‌اند.
 
حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود گفت: علاوه بر اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین بسته‌های معیشتی و غذایی، جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بسته‌های ارسالی کتاب‌هایی برای کودکان و بزرگسالان و همچنین جهت افزایش روحیه کودکان در این ایام قرنطینه اقلام خوراکی مخصوص کودک نیز گنجانده شده است.
 
امام جمعه زیراب ادامه داد: در این ایام، برای رفع بلا در محوطه مسجد جامع شهر زیراب که پایگاه اصلی فعالیت این قرارگاه است، قربانی انجام و گوشت آن نیز به‌عنوان تبرک میان جامعه هدف توزیع شده است.
 
وی افزود: از ابتدای فعالیت قرارگاه جهادی حضرت ام البنین (س) در شهر زیراب تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ بسته سلامت حاوی ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی دست و سطوح میان خانواده‌های کم بضاعت، مغازه‌داران دارای مجوز فعالیت، ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین شهری، دامداران و خانواده‌های دارای بیمار زمینه‌ای و کرونایی متقاضی توزیع شده است.
 
حجت الاسلام رضایی همچنین ادامه داد: علاوه بر این یک هزار و یکصد دستکش بهداشتی و پلاستیکی، صد عدد گان، ۸۰۰ کلاه بهداشتی و ۵۰ شیلد به بیمارستان شهدای زیراب اهدا شد.
 
امام جمعه زیراب خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تغذیه در دوران بیماری، تاکنون یک هزار و سیصد بطری آبمیوه طبیعی به صورت روزانه، ۲۳ کیلو عسل و صد پک میوه بین بیماران کرونایی بیمارستان شهدا و کادر درمان این بیمارستان توزیع شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه طی سه مرحله بامحوریت ناحیه مقاومت شهرستان سوادکوه، مشارکت ائمه جمعه، فرمانداری شهرستان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی، ادارات، مراکز نیکوکاری و خیریه و همچنین مردم ولایت مدار شهرستان در میان اقشار آسیب دیده ناشی از ویروس منحوس کرونا توزیع خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات