۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۴۹۸۵۳
در ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد

۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد
احسان پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شدند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، از افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان خبر داد و گفت: از دیروز تا امروز «۶ اردیبهشت ماه»، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ درخوز ستان، سه رقمی شد و ۱۰۹ مورد جدید ابتلا شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: ۴۹ مورد در اهواز، ۱۷ مورد در دزفول (دو مورد فرااستانی) ۸ مورد در خرمشهر، ۷ مورد در هویزه، ۵ مورد در کارون، ۴ مورد در رامهرمز و شوشتر، ۳ مورد در آبادان، دو مورد در هر کدام از شهرستان‌های باغملک، باوی، مسجدسلیمان، هندیجان و شوش و یک مورد در دشت آزادگان و ماهشهر به آمار مبتلایان اضاف شدند.

احسان پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۳ بیمار کووید ۱۹، آمار فوت شدگان از زمان شیوع تاکنون به ۱۸۷ مورد رسید، گفت: در حال حاضر ۳۲۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و تاکنون نیز هزارو ۶۰۳ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی گفت: با بازگشایی بسیاری از مشاغل متاسفانه علی‌رغم هشدار‌ها مکرر مشاهده می‌شود افراد آن‌گونه که باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم را فراهم کرده تا در صورت نیاز ۱۶ مرکز درمانی غیر دانشگاهی در همراهی با مجموعه‌های علوم پزشکی اقدمات نمونه گیری را انجام دهند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات