۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۴۹۸۹۹
آیت الله موسوی اصفهانی:

راه شهید قاسمی همچنان ادامه دارد

راه شهید قاسمی همچنان ادامه دارد
مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که از شهیدقاسمی تجلیل کردند؛ گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع وی نشان از اعتماد مردم به روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان به همراه معاونان و جمعی از اساتید حوزه علمیه همدان با حضور در مزار طلبه شهید مصطفی قاسمی به مناسبت سالگرد شهادت وی یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این مصیبت نه تنها حوزه علمیه همدان بلکه تمام حوزه‌های علمیه در غم از دست دادن این شهید والامقام سوگوار شدند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که از شهیدقاسمی تجلیل کردند، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع وی نشان از اعتماد مردم به روحانیت است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به چهلم این شهید بزرگوار یادآور شد: چهلم این شهید بزرگوار با حضور آیت‌الله اعرافی برگزار شد و در آن مراسم چهل و یک نفر از طلاب حوزه علمیه همدان به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند و نشان دادند که آماده‌اند تا راه آن شهید بزرگوار را با قدرت ادامه دهند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان با اشاره به مسئله شیوع کرونا، گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم پرشور سالگرد این شهید بزرگوار انجام شده بود اما به دلیل شیوع کرونا امکان آن وجود ندارد و به همین دلیل با حضور بر مزار این طلبه سغید یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم./979/پ203/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات