۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۴۹۹۰۷
در پی پرتاب ماهواره فضایی نور؛

پیام تبریک مدیر مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا به دلاورمردان سپاه

پیام تبریک مدیر مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا به دلاورمردان سپاه
مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا ضمن تبریک به دلاورمردان سپاه جهت پرتاب ماهواره فضایی نور، گفت: این عمل در آستانه ماه رمضان کام ملت را شیرین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، صدیقه مقدسی مدیر مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا سلام الله علیها به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پرتاب ماهواره فضایی نور پیام تبریکی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدوا لهم ما استطعتم من قوه

بار دیگر دست خدا از آستین دلاور مردان و سلحشوران سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرون آمد و در آستانه ماه مبارک رمضان، کام ملت ایران را شیرین کرد.

نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهل سال است که قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، در ایجاد امنیت و سرافرازی مسلمانان جهان، از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

در این برهه حساس تاریخی نیز، علیرغم تلاش مذبوحانه دشمنان و جنجال های رسانه ای آنان در سال های متمادی، برای تضعیف توان نظامی کشور و خلع سلاح کشور اسلامی ایران، ماهواره نور با موفقیت به فضا پرتاب شد که به اذعان خود آنان پرتاب این ماهواره بوسیله موشک ماهواره بر قاصد توسط متخصصان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تنها نمای خارجی توسعه مداوم تکنولوژی موشک های پیشرفته ایران است.

لذا ضمن تبریک این موفقیت کم نظیر به محضر مبارک مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، به سرو قامتان سپاه پاسداران خدا قوت و دست مریزاد گفته و توفیقات روز افزون آنان را در خدمت به مردم و پیروی از فرماندهی کل قوا از در گاه ایزد منان آرزومندیم./864/د101/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات