۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۴۹۹۳۵

تجلیل حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور از خدمات معاون حوزه‌های علمیه خواهران

تجلیل حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور از خدمات معاون حوزه‌های علمیه خواهران
مراسم چهلمین روز درگذشت خانم داوودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم چهلمین روز درگذشت خانم داوودی معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در آئین بزرگداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم فریبا داوودی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران، که به صورت لایواینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: این شخصیت برجسته به هیچ عنوان منیت نداشت و با تیم و به صورت گروهی به فعالیت می‌پرداخت.

وی بیان کرد: مرحوم خانم داووی بسیار فرزانه، عاقل، استوار، باوقار و عفیفه بود و با روحیه گروهی مشغول به خدمت می‌شد. مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: ایشان در طول 25 سال خدمت و مدیریت صادقانه به عنوان بانویی پاکدامن و با عفاف، عهده دار رسالت بزرگی بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: مرحوم خانم داووی بسیار فرزانه، عاقل، استوار، باوقار و عفیفه بود و با روحیه گروهی مشغول به خدمت می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور اظهار داشت: ایشان مسئولیت را امانت می دانست و تا روزی که براثر بیماری برای همیشه رفت، به جز خدمت و تلاش مجاهدانه در راه خدا، قدمی برنداشت. وی گفت: ایشان شخصیتی بسیار آگاه و فرهیخته ای داشت و با قدرت بالای حل مسائل همه بن بست‌ها را به کنار می زد و خودش را در مجموعه همکارانش هضم و حل کرده بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: ایشان همواره با درایت بر عواطف و احساسات خود در روند کار مسلط بود وحقیقتاً در میان خواهران به عنوان فردی فرزانه و دوراندیش شناخته میشد و به دور از تظاهر و خودنمایی بود.

وی بیان کرد: ایشان نه تنها بانویی نمونه و فعال اجتماعی بود که به گفته نزدیکانش در محیط خانه همسری مهربان و مادری نمونه بود و در تربیت فرزندانی مؤمن و مؤدب مجاهدت کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور تصریح کرد: ایشان سعه صدر داشت و سخت‌ترین انتقادات و مشکلات را می شنید و با آرامش و الفت، همه نیروها را به هم نزدیک می کرد.

وی گفت: هیچ گاه از او غیبتی نشنیدیم و اگر مشکلی بود بی آنکه نامی از احدی ببرد، در واکاوی و حل مشکل، ممارست و تلاش می کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: مسئولیت سنگین، ایشان را تغییر نداد و اهل بی حوصلگی در امور نبود و با رحلت ایشان، یکی از ستون‌های مهم حوزه خواهران شکسته شد.

وی افزود: ما جز خیر و نیکی چیزی از ایشان ندیدیم، نه انتقادگو و نه انتقام‌جو بود و برای تشفی خاطر، علیه کسی حرفی نزد و مجادله نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور یادآور شد: قطعا اگر مراسم تشییع ایشان در این شرایط بیماری برگزار نمی‌شد جمعیت زیادی در مراسم حضور می‌یافتند چرا که از دست دادن ایشان، واقعا ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه است./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات