۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۰۰۱۹
عضو اتاق تبلیغ خراسان:

امید به رحمت خدا، تسلیم و عمل به دستورات دین سبب رفع گرفتاری ها می شود

امید به رحمت خدا، تسلیم و عمل به دستورات دین سبب رفع گرفتاری ها می شود
حجت الاسلام فیض آبادی با اشاره به آیات سوره زمر، گفت: کسی که گرفتار است برای حل مشکلات خود باید از رحمت خدا ناامید نشود، تسلیم خدا شود و به قرآن عمل کند.

حجت الاسلام محمد علی فیض آبادی، عضو اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به آیه 53 سوره زمر، گفت: در توبه برای همه انسان ها باز است و خدا به پیامبر(ص) می فرماید:«به بندگان من بگو آن ها که گناه کرده اند از رحمت خدا ناامید نشوند چون خدا همه را می بخشد.»

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: امید داشتن به رحمت خداوند و توبه از گناهان اولین قدم است و کار را حل نمی کند، خداوند در آیه 54 سوره زمر می فرماید: «وَأَنِيبُوا إِلَىٰ رَبِّكُمْ» که انسان باید همه راه های غیر الهی را به روی خود ببندد و فقط راه و قانون خدا در زندگی او حاکم باشد.

وی به تسلیم بی چون و چرا بودن در برابر خداوند تأکید و ابراز کرد: خداوند می فرماید:«وَأَسْلِمُوا لَهُ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ»، یکی از عوامل گرفتاری انسان ها این است که تسلیم خدا نشده و خدا را قبول نداریم.

حجت الاسلام فیض آبادی بیان داشت: خداوند در ادامه در آیه 55 سوره زمر می فرماید:«وَاتَّبِعُوا» بنابراین انسان باید به جای تبعیت از فضای مجازی و حرف غربی ها و شرقی ها از معارف قرآن استفاده کنند و از خداوند تبعیت کنند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان خاطرنشان کرد: تنها با زبان گفتن انسان به جایی نمی رسد، کسی که گرفتار است باید از رحمت خدا ناامید نشود، تسلیم خدا شود و به قرآن عمل کند در این صورت است که توبه او پذیرفته شده و خداوند او را پذیرا است./864/ت310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات