دفتر امام جمعه جدید قم افتتاح شد
خبرگزاری رسا ـ دفتر امام جمعه جدید قم شب گذشته با حضور برخی مسؤولان استانی و اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه جدید قم شب گذشته با حضور برخی مسؤولان استانی و اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افتتاح شد.
در این نشست حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ذکر جایگاه ویژه قم در داخل و خارج کشور، از لزوم گسترش حرکت فرهنگی در قم سخن گفت و ادامه داد: شایسته ترین و متمرکزترین مرکز برای کار فرهنگی، دفتر امام جمعه است که امیدواریم با حضور آیت الله حسینی بوشهری در این منصب، شاهد یک حرکت فرهنگی عمیق و گسترده در قم باشیم.
در ادامه این نشست رئیس دانشگاه صنعتی قم، مسؤول طرح آبرسانی قم و مسؤولان جهاد کشاورزی و دامداری استان به بیان مشکلات و ظرفیت های خود برای رشد بیشتر استان اشاره کردند.
در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با بیان ویژگی های منحصر به فرد شهر قم اظهار امیدواری کرد تا قم به عنوان آرمان شهر اسلامی به دنیا معرفی شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: من از این به بعد می کوشم تا با کمک شما و دیگران، در رفع حوائج مردم قم کوشا باشم و این همواره یکی از دغدغه های من خواهد بود.
لازم به ذکر است دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری، امام جمعه قم در خیابان صفاییه، کوچه سپاه، پلاک یازده واقع است./پ202
ارسال نظرات