۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۵۰۱۸۷
توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی در قزوین؛

۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان ‌می‌شود

۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان ‌می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی قزوین گفت: تعداد سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان قزوین توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ محسن شیخ حسنی اظهار داشت: قرارگاه‌های حوزه‌ای و محلی ذیل سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در راستای رزمایش کمک مؤمنانه تشکیل شده است، همچنین در قرارگاه شهرستانی این رزمایش، نیروهای هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی را به یاری طلبیده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین افزود: توزیع مجموع بسته‌های معیشتی از پنج شنبه شب، چهارم اردیبهشت آغاز شده و تا دو شب دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعداد این بسته‌های معیشتی سه هزار و 500 عدد است، تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است همچنین تعداد چهار هزار و 800 بسته بهداشتی نیز تهیه شده که در اختیار افراد کم برخوردار قرار داده می‌شود.

شیخ حسنی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی شامل اقلام ضروری زندگی مانند برنج، مرغ، روغن، ماکارانی، تن ماهی، رب، گوشت قربانی گرم بوده که ارزش هر بسته از آن‌ها حداقل 300 هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین عنوان کرد: تنها یکی از حوزه‌های بسیج این ناحیه، تعداد 15 رأس قربانی را تا به امروز تهیه و بسته بندی کرده که این گوشت‌های بسته بندی شده در ایام ماه مبارک رمضان به نیازمندان قزوینی تحویل داده می‌شود.

وی افزود: علاوه بر 300 سری جهیزیه که در روز پنج شنبه هفته گذشته بین زوج‌های جوان قزوینی توزیع شد، پیش بینی می‌کنیم تعداد 200 سری دیگر نیز تا پایان سال 99 در اختیار زوج‌هایی که مشکلات مالی دارند، قرار گیرد.

پرتاب ماهواره نور به فضا مرزهای علم و دانش را درنوردید

شیخ حسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حاصل از تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: علی رغم تمام این مسائل و محدودیت‌ها، نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تلاش‌ فراوان و روحیه انقلابی برای اولین بار ماهواره نظامی نور را به فضا پرتاب کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با بیان اینکه رصد و بازخورد پرتاب این ماهواره نظامی بسیار مثبت و امیدوار کننده بوده است، ادامه داد: این اقدام بزرگ که در سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، مرز‌های علم و دانش را در حوزه‌های نظامی درنوردید.

وی با تأکید بر اینکه کشور ایران در حوزه‌های علمی و نظامی یک ابر قدرت در دنیا محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک شاهد پرتاب تعداد بیشتری از ماهواره‌های نظامی به فضا جهت پیگیری مسائل اطلاعاتی و مربوط به رصد و پایش مناطق مختلف از کشورهای سراسر کره زمین باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات