۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۵۰۳۱۵
مدیر کل آموزش و پرورش استان تأکید کرد؛

آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای تعامل سازنده با حوزه علمیه مازندران

آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای تعامل سازنده با حوزه علمیه مازندران
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از آمادگی دستگاه تعلیم و تربیت برای تعامل سازنده با مجموعه حوزه علمیه استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علیرضا سعدی پور، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امروز در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان به اهمیت مسأله تبلیغ در دین اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) با اخلاق نیک و حسنه انسان‌ها را به اسلام دعوت کردند.
 
وی با بیان این که نکته مهم برای تبلیغ و دعوت این است که ما شیوه پیامبر گرامی و ائمه معصومین(ع) را سرلوحه کار قرار دهیم، افزود: به طور حتم تبلیغی اثرگذار خواهد بود که همراه با اخلاق حسنه همراه باشد.
 
وی با بیان این که هدف آموزش و پرورش و نهاد حوزه علمیه تربیت انسان در تراز جهموری اسلامی است، تصریح کرد: این هدف در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که سال ۹۰ به امضای مقام معظم رهبری رسیده به تفصیل بیان شده و راهکار‌های دستیابی به آن نیز مورد بررسی قرار گرفته و براساس این سند ما موظف به تربیت دانش‌آموزان با نگاه جامع به شش ساحت تربیتی هستیم.
 
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان این که توجه به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در سطح مدارس جزء برنامه‌های مهم این مجموعه آموزشی و تربیتی است، خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت برای پرورش دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی نیازمند همراهی و همکاری بیشتر مجموعه حوزه علمیه است.
 
سعدی پور، مازندران را دارای ظرفیت‌های عظیمی برای جذب دانش‌آموزان در حوزه علمیه دانسته و افزود: در این راه ما آمادگی کامل داریم از همه توان خود برای اطلاع‌رسانی اهداف حوزه علمیه در بدنه دانش‌آموزی استان بهره‌گیری کنیم.
 
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران بر ضرورت بهره گیری ازظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: تبلیغ در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی کشور می‌تواند از جمله راهکار‌های مناسب برای این هدف باشد.
 
وی با بیان این که میزان جذب دانش‌آموزان به حوزه علمیه به تبلیغ صحیح ما بستگی دارد، خاطرنشان کرد: هم اکنون روحانیان ارجمند در مدارس استان در قالب طرح امین و روشنا مشغول فعالیت هستند که دستاورد‌های قابل ملاحظه آن‌ها برای ما محرز است.
 
سعدی پور، تعامل و همکاری نزدیک آموزش و پرورش و حوزه علمیه را اثرگذار دانست و تصریح کرد: این آمادگی برای تعامل بیشتر و سازنده‌تر با مجموعه حوزه علمیه به منظور اجرای برنامه‌های مشترک کاملاً وجود دارد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
کاهش آمار جرم و جنایت در ماه رمضان بخاطر گرایش مردم به عبادت خداست.
0
0