۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۵۰۴۲۶
عزیزی خبر داد؛

برگزاری رزمایش مواسات و کمک ۱۱۰ میلیون تومانی حوزه علمیه خواهران لرستان

برگزاری رزمایش مواسات و کمک ۱۱۰ میلیون تومانی حوزه علمیه خواهران لرستان
معاون حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: حوزه علمیه استان در سایه برگزاری رزمایش مواسات به کمک طلاب و اساتید حوزه ۱۱۰ میلیون تومان در حمایت از نیازمندان هزینه کرده است.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای تقویت فرهنگ ایثار، همدلی و انفاق است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش فرصتی را فراهم ساخت تا باری دیگر مردم حس نوع دوستی و همدلی را تقویت کنند، اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران نیز در کنار دیگر نیروهای جهادی و نهادها در این زمینه 110 میلیون تومان کمک کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: این اقدامات برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند با همکاری بیش از 80 نفر از اساتيد و طلاب خواهر با كمك نقدي و تهيه اقلام غذايي از جمله برنج، گوشت، مرغ، روغن، چاي، خرما و دیگر اقلام صورت گرفته است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از تهيه و توزيع بسته هاي غذايي تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعيت تجمعات و افطاری دادن، بسته های غذایی با همکاری طلاب و اساتید حوزه بين اقشار نيازمند توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان همواره از ظرفیت خواهران طلبه و مبلغ در فضای مجازی برای تبیین و ترویج ارزش ها، ارتقای اخلاق و معنویت استفاده می شود.

عزیزی یادآور د: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات و بیان احکام از دیگر فعالیت تبلیغی مبلغان است./9457/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات