۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۰۳۶۲
مسؤول اداره تبلیغات اسلامی قاین:

۷ میلیارد ریال کمک خیران قائنات در رزمایش مواسات توزیع شد

۷ میلیارد ریال کمک خیران قائنات در رزمایش مواسات توزیع شد
مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت: بیش از هفت میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال کمک خیران این شهرستان در قالب مرحله نخست رزمایش مواسات در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام احمد علیپور، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از آغاز مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه خیران قائنات در حسینیه سردار شهید قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش سه هزار و ۶۶۵ کمک بسته معیشتی به ارزش هفت میلیارد و 330 میلیون ریال با کمک خیرین و نیک اندیشان شهرستان قائنات تأمین شده است که بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمد علیپور همچنین از تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته مواد غذایی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین ویژه آسیب دیدگان از ویروس کرونا خبر داد و افزود: ۱۰۰ بسته غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، میوه و گوشت بین خانواده‌های کم‌درآمد و آسیب دیدگان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای رزمایش مواسات تأکید کردند، خاطرنشان کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و یاری هرچه بیشتر نیازمندان، سازمان تبلیغات اسلامی در رزمایشی به وسعت کشور به یاری نیازمندان برخاسته است.

توزیع ۶۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های کم برخوردار بیرجند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، گفت: 600 بسته معیشتی به ارزش سی میلیون تومان بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم لطفی افزود: در این راستا هیئت مذهبی فاطمیه (س) بیرجند در حرکتی جهادی اقدام به تهیه و توزیع 600 بسته غذایی به ارزش 300 میلیون ریال بین اقشار نیازمند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، تولید ماسک، ضدعفونی اماکن عمومی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین نیازمندان ازجمله اقدامات اساسی و ارزشمند هیئات مذهبی این شهرستان بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب رزمایش مواسات بیش از پیش مورد توجه قشر مذهبی و مجاهد جامعه قرار گرفته است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات