۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۵۰۴۵۵
معاون آموزش حوزه علمیه دورود خبر داد؛

تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک بین مردم دورود

تولید و توزیع ۲۰ هزار ماسک بین مردم دورود
معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود از تأسیس کارگاه تولید ماسک خبر داد و گفت: به همت فعالیت جهادی طلاب 20 هزار ماسک در حاشیه شهر دورود توزیع شده است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله بروجردی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه به علت شیوع ویروس کرونا، طلاب از فضای مجازی برای بهره مندی از دروس حوزه استفاده می کنند.

وی عنوان داشت: اساتید با راه اندازی کانال ها و گروه هایی در فضای مجازی فایل ضیط شده دروس را در اختیار طلاب قرار می دهند و طلبه موظف است پس از فراگیری درس خلاصه ای از مطالب فراگرفته را برای اساتید ارسال کند.

حجت الاسلام شاملویی بیان داشت: هم اکنون برخی امتحانات میان ترم نیز به صورت آنلاین و با استفاده از پیام رسان های داخلی در فضای مجازی برگزار می شود.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت های جهادی طلاب برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این زمینه کارگاه تهیه و تولید ماسک مورد نیاز مردم در مدرسه علمیه برادران دورود تأسیس شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود بیان کرد: تاکنون 20 هزار ماسک به همت طلاب تولید و در حاشیه شهر بین نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه جهادی جهت ضد عفونی کردن معابر و محلات شهرستان و استقرار تعدادی از طلاب در مرکز پاسخ گویی به سؤالات مردم در مرکز بهداشت شهرستان دورود از دیگر فعالیت جهادی طلاب این مرکز در مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات