۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۵۰۶۸۲
راشد الراشد در گفت وگو با رسا:

آل خلیفه به جنایت های افسار گسیخته علیه ملت بحرین روی آورده است

آل خلیفه به جنایت های افسار گسیخته علیه ملت بحرین روی آورده است
عضو ارشد جریان اسلامی عمل بیان داشت: آل خلیفه خاندان دیکتاتوری که به اقدامات غیرانسانی و جنایت های افسار گسیخته علیه ملت بحرین روی آورده است.

دکتر راشد الراشد عضو ارشد جریان اسلامی عمل بحرین، در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، شیوع کرونا در زندان های بحرین را جنایت تازه رژیم آل خلیفه علیه زندانیان سیاسی و دیگر بیگناهانی دانست که حتی در تظاهرات مسالمت آمیز نیز مشارکت نداشته اند.

راشد الراشد خاطر نشان ساخت: شمار زندانیان سیاسی و زندانیان اندیشه در زندان های آل خلیفه بین چهار هزار تا هفت هزار نفر است و باید گفت که آمار دقیقی نیز در دست نیست؛ زیرا عملیات بازداشت شهروندان بحرینی همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

وی ادامه داد: رژیم آل خلیفه همه انواع شکنجه ها را در علیه زندانیان انجام می دهد و کرامت انسانی آنها را زیر پاگذاشته و آزادیشان را به ناحق گرفته است و از اینرو باید همه زندانیان هر چه سریعتر آزاد شوند.

عضو ارشد جریان اسلامی عمل بحرین افزود: آل خلیفه خاندان دیکتاتوری که به اقدامات غیرانسانی و جنایت های افسار گسیخته ای با حمایت آمریکا، انگلیس و برخی طرف های منطقه ای علیه ملت بحرین اعم از ورزشکاران، هنرمندان، زنان و مردان روی آورده است.

وی با انتقاد شدید از جامعه بین الملل به دلیل سکوتش در قبال جنایت های آل خلیفه و ادعای بی اساس حمایت از حقوق بشر، بیان داشت: دور به نظر نمی رسد که این رژیم شیوع کرونا را فرصتی برای تهدید انقلابیون، رهبران آنها و تصفیه حساب های سیاسی با مخالفان و فعالان بحرینی قرار دهد./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
بحرین کشوری مظلوم است که باید از دست آل خلیفه نجات پیدا کند
1
0
علی بحرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
رژیم آل خلیفه به بهانه کرونا درپی به شهادت رساندن جوانان انقلابی است
1
0
اصغر کاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
ان شاء الله هر چه زودتر بحرین از لوث رژیم آل خلیفه پاک خواهد شد.
1
0