۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۵۰۸۴۳
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

در بحبوحه کرونا نباید کارگران را فراموش کرد

در بحبوحه کرونا نباید کارگران را فراموش کرد
دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سند پاکستان بر ضرورت رسیدگی به کارگران در ایام کرونا تاکید کرد و خواستار عدم گران فروشی مغازه داران شد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام باقر عباس زیدی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سند پاکستان، در سخنانی ماه مبارک رمضان را ماه برکت، رحمت و مغفرت دانست و گفت: خداوند متعال در این ماه به بندگان خود این فرصت را داده است که با گرفتن روزه، اقامه نماز، برگزاری مراسم دعا، فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و دیگر اعمال عبادی خود را به اعلی ترین مراتب برسانند.

حجت الاسلام زیدی با بیان این که فقط با اعمال ظاهری و جسمانی نمی توانیم به مقاصد عالیه برسیم، گفت: صبر و تحمل، برادری، اظهار عجز و ناتوانی در برابر خداوند متعال راهی دیگر برای رسیدن به اهداف بزرگ است.

وی افزود: با توجه به مشکلات کرونا و اجرای قرنطینه عمومی باید به کارگران و نیازمندان رسیدگی کرد و همچنین مغازه داران از گران فروشی پرهیز کنند.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که روزه فقط عمل گرسنگی کشیدن نیست، تاکید کرد: کسانی که موجب آزار و اذیت دیگران می شوند، دعاهایشان مستجاب نمی شود و این افراد از فواید روحانی روزه داری محروم اند.

وی در آخر برای پایان کرونا از سراسر جهان بویژه از کشور پاکستان دعاکرد./988

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
خوب مسئله‌ای را مطرح کردید
خداقوت......
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
ماه میهمانی خدا، ماه زدودن زنگارها از دل و تحصیل حیات روحانی است و هیچ جایی بهتر از خانه خدا و مشاهد مشرفه که مالامال از روحانیت و معنویت است، نمی تواند این حیات را ایجاد کند.
0
0