۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۵۰۸۹۴
رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان خبر داد؛

توزیع ۳ هزار دست پوشاک بین نیازمندان

توزیع ۳ هزار دست پوشاک بین نیازمندان
حجت الاسلام سهراب زاده از توزیع بیش از ۳ هزار دست پوشاک زنانه و مردانه به ارزش ۳ میلیارد ریال بین نیازمندان کاشان خبر داد.
حجت الاسلام مجید سهراب زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تجلیل از تولید کنندگان خیر روستای قه مقیم تهران گفت: این میزان پوشاک از سوی خیرین و تولید کنندگان پوشاک روستای قه از توابع شهرستان کاشان به شورای زکات این شهرستان تحویل داده شده است.
 
وی افزود: خیرین و تولید کنندگان روستای قه از توابع شهرستان کاشان این میزان پوشاک را برای عید نوروز خانواده‌های نیازمندان کاشانی اختصاص دادند، اما به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در کاشان در ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی ارزش ریالی این میزان پوشاک را بالغ بر ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: یکهزار و ۵۰۰ دست از این لباس‌ها مردانه و یکهزار و ۵۰۰ دست مابقی لباس‌ها زنانه است.

رئیس ستاد زکات شهرستان کاشان یادآور شد: سال گذشته نیز با کمک تولیدکنندگان خیر روستای قه بالغ بر ۵ هزار دست لباس خردسال از ۵ تا ۱۰ سال به ارزش ۳ میلیارد ریال در بین محرومین جامعه در بخش‌های آموزش و پرورش، بهزیستی و مرکز خدمات توزیع شده است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات