۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۵۰۹۲۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

صبر و استقامت از شاخصه های جامعه مهدوی است

صبر و استقامت از شاخصه های جامعه مهدوی است
حجت الاسلام احمدی گفت: جامعه‌ای که در آن مردم و خیرین به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به نیازمندان با رغبت وارد میدان می شوند شباهت زیادی با جامعه ظهور دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، به برخی از الزمات و شاخصه‌های جامعه مهدوی منتهی به ظهور اشاره کرد و گفت: تعهد‌ها و مسؤولیت‌های اجتماعی و انسان دوستی در جامعه مهدوی منتهی به ظهور پررنگ‌تر می‌شود.

وی جامعه صبور و با استقامت و پایدار را دومین شاخصه جامعه مهدوی منتهی به ظهور دانست و افزود: سومین شاخصه جامعه مهدوی منتهی به ظهور، جامعه‌ای است که زمینه و مقدمات ظهور و حاکمیت امام زمان (عج) را فراهم می‌کند.

حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: جامعه مهدوی منتهی به ظهور با جامعه مهدوی در عصر ظهور شباهت‌های زیادی دارد و در زمان ظهور کمک مومنانه و مواسات به اوج می‌رسد.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که در آن مردم و خیرین به فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به نیازمندان با رغبت وارد میدان می شوند شباهت زیادی با جامعه ظهور دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان ابراز امیدواری کرد در گام دوم انقلاب کمک‌های مومنانه و مواسات پررنگ‌تر ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام احمدی در ادامه یادآور شد: شهرستان کاشان یکی از شهر‌های باسابقه درخشان و پیشتاز در خط مقدم پشتیبانی از دفاع مقدس است و رتبه نخست پشتیبانی از دفاع مقدس را به ثبت رسانیده است.

وی ادامه داد: مردم کاشان روحیه دفاع مقدس را حفظ کرده و در مواسات و کمک مومنانه پیشتاز هستند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و کمک به مردم نیازمندان کمک‌های قابل توجهی داشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان افزود: امروز مردم و خیرین کاشانی مصداق آیه «اِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ» هستند که هم در دفاع مقدس یکهزار و ۷۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند و هم از اموال خود برای پشتیبانی از جنگ گذشتند و هم امروز در خط مقدم مواسات و کمک مومنانه قرار دارند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات