۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۰۰۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان:

آثار شهید مطهری مورد توجه ویژه قرار گیرد

آثار شهید مطهری مورد توجه ویژه قرار گیرد
خانم امیدی گفت: با وجود همه قابلیت‌هایی که آثار شهید مطهری در جامعه دارد اما بهره‌برداری قابل توجهی نسبت به افکار و اندیشه های ایشان در جامعه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، خانم ام کلثوم امیدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به آثار شهید مطهری در جامعه اظهار داشت: آثار شهید بزرگوار مطهری از آثار ماندگار اسلامی که از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در زمینه استفاده از کتب شهید مطهری و همچنین ترویج اندیشه ایشان در جامعه، گفت: با وجود همه قابلیت‌هایی که آثار این شهید بزرگوار در جامعه دارد، اما بهره‌برداری و انعکاس قابل توجهی نسبت به افکار و اندیشه های ایشان در جامعه صورت نگرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید نسبت به آثار شهید مطهری توجه ویژه داشته باشند و افراد صاحب تریبون می بایست اندیشه ایشان را در جامعه ترویج کنند.

وی در ادامه با اشاره به جریان ساز بودن اندیشه شهید مطهری یادآور شد: اندیشه آثار شهید مطهری در بسیاری از جوامع موج آفرین و اثرگذار بوده است این در حالی است که متاسفانه در داخل کشور آنچنان که باید از اندیشه و آثار ایشان بهره برداری لازم صورت نگرفته است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات