۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۱۰۲۱
حجت الاسلام ولی پور:

فعالیت مجازی ۸۵ مبلغ طرح هجرت در ماه مبارک رمضان

فعالیت مجازی ۸۵ مبلغ طرح هجرت در ماه مبارک رمضان
معاون تبلیغ حوزه لرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مبلغان طرح هجرت و دیگر طلاب و روحانیان از ظرفیت فضای مجازی در زمینه تبلیغ ماه مبارک رمضان استفاده می کنند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیون استان در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال به علت شیوع ویروس کرونا روحانیون استان با بهره مندی از فرصت فضای مجازی در حال انجام فعالیت هستند.

وی افزود: مبلغان استان با راه اندازی گروه و کانال هایی در فضای مجازی سخنرانی مکتوب داشته و با برقراری ارتباط بین مردم در زمینه نهادینه سازی ارزش ها، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و بیان احکام فعالیت دارند.

حجت الاسلام ولی پور به فعالیت جهادی طلاب و روحانیون استان در زمینه مقابله با ویروس کرونا اشاره و بیان کرد:  این اقدامات تا نابودی کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

وی به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و اظهار داشت: طلاب و مبلغان استان با تشکیل حلقه هایی در مساجد و در زمینه حمایت از خانواده های نیازمند فعالیت دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: طلاب طرح هجرت 85 نفر از مبلغان در ماه مبارک رمضان فعالیتی گسترده در فضای مجازی دارند.

وی یادآور شد: در زمینه تبلیغ دانش آموزی نیز 35 نفر از مبلغان با فعالیت تبلیغی در کانال ها و گروه ها به صورت مجازی بین دانش آموزان و خانواده ها فعالیت تبلیغی دارند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات