۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۵۱۰۴۰
آیت‌الله ممدوحی:

درباره ظهور ساده انگاری نکنیم

درباره ظهور ساده انگاری نکنیم
آیت الله ممدوحی ظهور امام عصر (عج) را طبق برخی روایات قیامت صغری نامید و گفت: نباید درباره این مسأله بزرگ ساده‌انگاری به خرج دهیم.

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی تصویری به پویش منتظران ظهور که به صورت مشترک به همت کارگروه دانشگاهیان ستاد هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی مهدویت و خبرگزاری رسا در حال انجام است، مسأله ظهور حضرت ولی عصر (عج) در عالم را واقعه‌ای تکرار نشدنی توصیف کرد و گفت: از این واقعه عجیب در بعضی روایات به قیامت صغری تعبیر شده است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در ظهور این حضرت آنچنان قلب و انقلاب در نظام فیزیکی، نظام روحی و کیفیت مردم ایجاد می‌شود که تنها قرآن می‌تواند آن را توصیف کند «یَملَأُ الله بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلاً کَما مُلِئَت ظُلماً و جَورا» زمین آکنده از عدل می‌شود بعد از انکه آکنده از ظلم بوده است.

وی ابراز داشت: نگاه ما به مسأله ظهور نباید ساده باشد، زیرا عدل محض در فاسد‌ترین مراکز مستقر می‌شود، به گونه‌ای که آن را قیامت صغری نامیده‌اند؛ بنابراین باید درباره این مسأله آمادگی و هماهنگی داشته باشیم.

آیت الله ممدوحی افزود: ظهور حضرت ولی عصر (عج) یک هماهنگی قدسی می‌خواهد که انسان با امام معصوم (عج) هماهنگ باشد و ان‌شاء‌الله ما جزو یاران حضرت ولی عصر باشیم./836/ج

تعداد بازدید : 3
محمود لطیف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قائمی
Iran, Islamic Republic of
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
لینک دانلودفیلم خراب است
0
0