۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۵۱۰۷۱
امام جمعه قشم:

شهید مطهری ‌شناختی کامل از زمان و نیاز جامعه اسلامی ‌داشت‌

شهید مطهری ‌شناختی کامل از زمان و نیاز جامعه اسلامی ‌داشت‌
امام جمعه قشم گفت: شهید مطهری دارای شاخصه‌های فراوان علمی و معنوی بود که همواره در مسیر انجام وظیفه بر اساس شناخت کامل از زمان و نیاز جامعه اسلامی گام برمی‌داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام میثم تارم در آیین گرامیداشت علامه شهید مرتضی مطهری، روز معلم، آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و نیز تجلیل از کارگران اظهار کرد: شهید مطهری دانشمندی بصیر و زمان شناس بود.

وی بیان کرد: شهید مطهری عالمی برجسته و دارای شاخصه‌های فراوان علمی و معنوی بود که همواره در مسیر انجام وظیفه بر اساس شناخت کامل از زمان و نیاز جامعه اسلامی گام برمی‌داشت.

امام جمعه قشم افزود: بزرگترین درد جهان اسلام عدم شناخت دشمن ویژه استعمار و اسرائیل غاصب است.

حجت‌الاسلام تارم با اشاره به ضرورت تقویت وحدت مسلمانان در اندیشه شهید مطهری، تصریح کرد: آثار و تالیفات این عالم بدون استثناء برای جامعه سومند می‌باشد.

وی گفت: شهید مطهری معلم انقلاب است و معلمان با تاسی از آن می‌توانند در تربیت نسلی در طراز انقلاب اسلامی موفق شوند.

امام جمعه قشم بیان کرد: وجود نهاد عقیدتی سیاسی در ارگان‌های نظامی و انتظامی، امتیاز این نیرو در جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورها که همان ایمان و عقیده است را تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: احاد جامعه مدیون قشر کارگر است و آنان هستند که با تحمل مشقت‌ها زمینه فعالیت‌های اقتصادی، تعلمی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به نقش جامعه کارگری در چرخه اقتصادی، خاطرنشان کرد: نقش این قشر در "تحقق جهش" تولید بسیار ارزنده و زیربنایی است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات