۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۵۱۲۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:

توجه به هویت ایرانی اسلامی راهگشای مشکلات امروز جامعه است

توجه به هویت ایرانی اسلامی راهگشای مشکلات امروز جامعه است
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال هویت دار کردن افراد است، گفت: به یقین توجه به هویت ایرانی اسلامی راهگشای مشکلات امروز جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال جاری طبق یک نقشه راه صورت می‌گیرد، گفت: طرح زیست بوم فرهنگی و تبلیغی استان با تلاش شبانه روزی ناظر به سه مسأله محوری مکان، زمان و مخاطب آماده شده است و همه برنامه‌ها حول محور این طرح برنامه ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زیست بوم فرهنگی مسجد به عنوان یکی از مهمترین مکان‌ها مورد توجه جدی قرار گرفته است، ابراز کرد: به یقین تعالی مسجد در همه ابعاد مهمترین رسالت امروز متولیان دین و فرهنگ است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه در این طرح چگونگی کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب پایگاه‌های تبلیغی دیده شده است، خاطرنشان کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی به دنبال احیای بافت هویتی به لحاظ سنتی و مذهبی در مناطق مختلف استان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به همان میزانی که پایگاه‌های مذهبی ضعیف شده اند، آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته اند، گفت: اساسی‌ترین پایه‌ای که در جامعه اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، مسأله فرهنگ است؛ باید همه همکاری‌ها مبتنی بر فرهنگ شیعه باشد و این رسالت امروز ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال هویت دار کردن افراد است، ابراز کرد: به یقین توجه به هویت ایرانی اسلامی راهگشای مشکلات امروز جامعه است؛ نباید فضا به سمتی کشیده شود که نماد‌های غربی در جامعه پررنگ جلوه داده شود.

وی در پایان با اشاره به فراز و فرود‌های وزارت فرهنگ و ارشاد در دوره‌های مختلف خاطرنشان کرد: به لطف الهی در شرایط کنونی منطق خوبی بر این وزارت خانه در سطح کلان حاکم است که باید از این فرصت برای نشر معارف دین نهایت بهره برده شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات