۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۱۴۴۹
در دوره تمام وقت و پاره وقت؛

مدرسه علمیه مشکوه اندیشه طلبه می‌پذیرد

مدرسه علمیه مشکوه اندیشه طلبه می‌پذیرد
مدرسه علمیه مشکوه اندیشه برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط در مقطع عمومی به صورت تمام وقت و پاره وقت طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، فاطمه حبیبی مدیر مدرسه علمیه مشکوه اندیشه تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه مشکوه اندیشه برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط در مقطع عمومی (سطح 2) در دو دوره تمام وقت و پاره وقت طلبه می‌پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیان که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir و تکمیل فرم اقدام به نام‌نویسی کنند، اولویت پذیرش در این مدرسه با دارندگان تحصیلات دانشگاهی، برگزیدگان المپیادهای علمی و قرآنی و حافظان است.

مدیر مدرسه علمیه مشکوه اندیشه در ادامه ظرفیت پذیرش را 35 نفر بیان کرد و گفت: دارا بودن حداقل معدل کل 19 برای دیپلم، حداکثر سن 30 سال (حداکثر سن برای دانشگاهیان 35 سال است) و موفقیت در مراحل گزینش (آزمون،مصاحبه و تحقیقات محلی) از دیگر شرایط پذیرش در مدرسه علمیه مشکوه اندیشه به شمار می‌رود.

حبیبی به مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث سبب شده است که قرآن نه در عرض دروس دیگر بلکه به عنوان ام الدروس قرار گیرد؛ علاوه بر این توانمند سازی طلاب در عرصه تدریس، تبلیغ و پژوهش و ایجاد ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت در مدرسه علمیه مشکوه اندیشه است.

وی افزود: همچنین نگاه ویژه به مساله ادامه تحصیل مادران در این مدرسه سبب شده است تا با وجود طرح ویژه تحصیلی، مهد کودک با امکانات تفریحی خوب و مربی دلسوز؛ مکان مناسبی برای تحصیل طلاب مادر باشد.

مدیر مدرسه علمیه مشکوه اندیشه عنوان کرد: وجود کتابخانه بزرگ بالغ بر 4 هزار جلد کتاب جهت استفاده اساتید و طلاب، وجود سالن ورزشی مجهز به وسایل پیشرفته، حسینیه بزرگ جهت برگزاری مراسم ها، سالن اجتماعات برای برپایی نشست ها از جمله امتیازات این مدرسه  به شمار می رود.

گفتنی است، داوطلبان علاقه‌مند به نام‌نویسی در مدرسه علمیه مشکوه اندیشه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تهران، بلوار افریقا، بالاتر از میرداماد، پلاک 6 مراجعه و یا با با شماره 09195184710 - 09053733193 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات