۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۴۸۲۵۷
برای سال تحصیلی آینده؛

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم آغاز شد

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم آغاز شد
مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین کبیریان برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجدشرایط طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام مهدی متولی الموتی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان و علاقه مندان، بیان داشت: دارندگان مدرک دیپلم و طلاب پایه اول تا ششم می توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه به نشانی www.howzehtehran.com اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام متولی الموتی به مزایای مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اشاره کرد و ادامه داد: دارای کتابخانه جدید و مدرن، اتاق سایت مجهز و اینترنت پر سرعت، محیط آرام و مناسب جهت تحصیل، دارای کادر و اساتید بسیار مجرب و معنون و پرداخت شهریه از طرف مدرسه از جمله مزایای مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) افزود: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) دارای متد آموزشی نوین، وجود اساتید مشاور متخصص و مجرب از قم، برنامه های ورزشی متنوع و مستمر، برنامه های پژوهشی قوی به همراه نظارت مستمر و دارای برنامه های کمک آموزشی است.

وی افزود: همچنین مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با بهره گرفتن از اساتید اخلاق شهیر و متخصص و مجرب کشوری به صورت هفتگی، داشتن برنامه های فوق آموزشی و با دارا یودن فضای بسیار مناسب برای مطالعه و مباحثه طلاب جزء مدارس موفق و تراز استان تهران به شمار می رود.

گفتنی است، متقاضیان علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، اتوبان محلاتی غربی، خیابان عارف شمالی، جنب مسجد خدادا مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه کنند و یا با شماره 33031819 و 09126006823 و یا 09183660773 جهت اطلاع از شرایط پذیرش و انتقالی، تماس حاصل فرمایند./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات