۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۴۸۰۵۱

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه ایروانی آغاز شد

پذیرش طلبه در مدرسه علمیه ایروانی آغاز شد
مدرسه علمیه ایروانی تحت اشراف آیت الله مجتهدشبستری از میان دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر برای سال تحصیلی 99_1400 طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد گنجی مدیر مدرسه علمیه ایروانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه ایروانی تحت اشراف آیت الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که مدرک دیپلم و بالاتر دارند می توانند با مراجعه به سایت پذیرش حوزه اقدام به نام نویسی کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55383929_55387874 تماس بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه ایروانی در ادامه ظرفیت پذیرش را 40 نفر بیان کرد و گفت: شرکت در آزمون پذیرش حوزه علمیه و شرکت در مصاحبه حضوری پذیرش مدرسه از تاریخ 21 فروردین تا 20 خرداد سال جاری از دیگر شرایط روند پذیرش به شمار می رود.

حجت الاسلام گنجی با اشاره به مزایای مدرسه علمیه ایروانی، عنوان کرد: از مزایای پذیرش در مدرسه علمیه ایروانی استفاده از اساتید بصیر و انقلابی و جدیت و اهتمام در رشد علمی طلاب در دروس معقول(منطق، کلام و فلسفه) با حضور اساتید برجسته در رشته های ادبیات عرب، فقه و اصول است.

وی افزود: همچنین از دیگر مزایای تحصیل در مدرسه علمیه ایروانی شامل دسترسی آسان و سریع به وسائل حمل و نقل عمومی، تخصیص اقامتگاه و حجره به طلاب غیر تهرانی، اتاق سایت و مجهز به اینترنت پرسرعت، وجود کتابخانه غنی و محیط آرام و مناسب جهت تحصیل می شود.

مدیر مدرسه علمیه ایروانی بیان داشت: در حال حاضر 200 طلبه در مدرسه علمیه ایروانی در حال تحصیل هستند و درس خارج فقه آیت الله مجتهدشبستری براساس برنامه ریزی انجام شده به صورت مستمر برگزار می شود.

گفتنی است، متقاضیان علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه ایروانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، تقاطع خیابان ولی عصر، مولوی مدرسه علمیه ایروانی مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات