۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۵۱۴۹۳
حجت الاسلام رستگار:

سپاه با تکیه بر معنویت همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

سپاه با تکیه بر معنویت همه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه معنویت شاخصه سپاه پاسداران است، گفت: با تکیه بر بُعد معنوی همه تهدید‌ها از سوی سپاه به فرصت تبدیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه استان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت، عنوان داشت: سبزپوشان سپاه پاسداران ثابت کردند که فرزندانی لایق برای امام راحل و شاگردان خوبی برای شهید مطهری بودند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بُعد معنوی سپاه پاسداران در مقایسه با سایر ارتش‌های جهانی و دنیای استکبار، از امتیازات خاص و ویژه چنین نیروی نظامی است.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: چنین گفته‌ای در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی را همگان تجربه کردند، با تکیه بر بُعد معنوی همه تهدید‌ها از سوی سپاه به فرصت تبدیل شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همگان بر خط ولایت باقی بمانند، خاطرنشان کرد: عهده دار تقویت بُعد معنوی در سپاه پاسداران، معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه است که در زمینه ارتقای معنویت و بصیرت و صیانت از خلق و خوی پاسداران تلاش می‌کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: معاونت عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه توانسته چنین وظیفه محوله و سنگین را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و رضایت امام و رهبری گواهی بر چنین مدعا است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات