۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۵۱۵۶۹
آیت الله موسوی اصفهانی مطرح کرد؛

ضرورت مقابله با شبهات در جامعه

ضرورت مقابله با شبهات در جامعه
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: صدا و سیما می بایست با استفاده از کارشناسان خبره برنامه هایی را تولید کند و مباحث مربوط به اخلاق اعتقادات و شبهات را پاسخ دهد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت معرفت افزایی در جامعه اظهار داشت: یکی از اموری که کمبود آن در رسانه ملی محسوس است برنامه های کارشناس محور با موضوعیت پاسخ به شبهات است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صدا و سیما جایگاه ویژه ای در فرهنگ سازی جامعه دارد و می بایست با استفاده از کارشناسان خبره برنامه هایی را تولید کند و مباحث مربوط به اخلاق اعتقادات و شبهات را پاسخ دهد.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به تعطیلی مراسم مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: امسال با وجود تعطیلی مراسم ها در ماه مبارک رمضان شرایط ویژه‌ای داریم و لازم است که برای این شرایط ویژه چاره اندیشی صورت ‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می بایست در زمینه فعال شدن مراکز مذهبی و نمازهای جماعت چاره اندیشی شود و می‌توان با رعایت پروتکل های بهداشتی همانند جلسات مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت و انجام فاصله گذاری بهداشتی نمازهای جماعت را برگزار کرد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات