۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۵۱۵۷۵
رونمایی از فیلم کوتاه «یک آن زندگی»؛

روایت بیمار کرونایی که با توکل به خدا از مرگ نجات یافت

روایت بیمار کرونایی که با توکل به خدا از مرگ نجات یافت
فیلم کوتاه «یک آن زندگی» با موضوع کرونا در استان البرز ساخته شده است و روایتگر امید و توکل بیمار کرونایی در نجات از مرگ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجید صاحبکاری، نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» در خصوص آخرین ساخته خود، گفت: این فیلم در راستای تقدیر و تشکر از خدمات کادر پزشکی و درمانی کشور در مبارزه با کرونا ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه زبان هنر مؤثرترین روش برای بیان زحمات قشر کادر درمان است، گفت: زحمات کادر درمان در این برهه حساس با هیچ چیزی قابل جبران نیست و ما برای بیان این زحمات از تأثیرگذارترین شیوه استفاده کردیم.

نویسنده و کارگردان فیلم «یک آن زندگی» در ادامه با اشاره به ساخت این فیلم در شرایط شیوع بیماری کرونا، به سختی‌های این پروژه پرداخت و افزود: با توجه به اینکه تمام برداشت‌های این فیلم در محیط بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه صورت گرفت کارکردن برای بازیگران و عوامل فیلم همواره با استرس همراه بود.

صاحبکاری با اشاره به داستان این فیلم، تصریح کرد: «یک آن زندگی» روایتی ابتلای دختری به نام سارا به بیماری کرونا است که از زنده بودن خود قطع امید کرده و طی اتفاقاتی که در بیمارستان برای وی رخ می‌دهد امید خود را مجدداً به دست می‌آورد.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: کرونا تجربه خوبی بود و به ما نشان داد باید برای همه زمان‌ها ضمن رعایت توصیه‌ها، ایمان و توکل خود را به خدا فراموش نکنیم.

این کارگردان با تشکر از همه کسانی که در ساخت این پروژه نقش داشته‌اند، اضافه کرد: افراد زیادی ما را در تولید این اثر یاری کرده‌اند که جا دارد از مدیریت و پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز صمیمانه تشکر کنم.

صاحبکاری در خاتمه عنوان کرد: تجربه روزهای خانه نشینی و فداکاری کادر پزشکی کشور باید برای آیندگان به عنوان یک گنجینه حفظ شود و ما برای این مهم فیلم کوتاهی تولید کردیم که به قشر زحمتکش و بی ادعای درمان تقدیم می‌کنیم.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مجید صاحبکاری - تهیه کننده: حمید قدمگاهی – مشاور کارگردان: اسدالله صاحبکاری- دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا ملاحسینی- دستیار تهیه: مصطفی شهیدی- مجری طرح: حسین کمر روستا- مدیر تولید: مهدی امیری‌مطلق- تدوین و صداگذاری: محمد بصیری- مدیر تصویربرداری: یوسف سلیمی- نورپردازی: مصطفی کمال‌پور- صدابردار: علی کاظمی نژاد.

بازیگران: مهری سادات آل‌آقا- بهاره برازمند- ریحانه ریحانی- حسین میالنی- مریم حسنزاده - مریم کاظمی- کیمیا کرمانیان- مژگان همتی- مجید فرجی- رقیه عابدی- حسین جعفری‌زاده- مهسا آرازخانی- غزال عظیمی- هنگامه خلج- مینا یزدان‌یار./1350/د102/ب1

ارسال نظرات