۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۵۱۵۹۷
حجت الاسلام سید علاء موسوی:

رهنمودهای مرجعیت دینی، راه برون‌رفت از بحران کرونا در عراق است

رهنمودهای مرجعیت دینی، راه برون‌رفت از بحران کرونا در عراق است
رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق با بیان اینکه حمایت بشردوستانه از آسیب دیدگان کرونا واجب شرعی است، رهنمودهای مرجعیت عالی را راه برون‌رفت از این بحران دانست.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علاء موسوی رییس سازمان اوقاف شیعیان در پی شیوع کرونا در عراق، دستور حمایت کامل مادی و معنوی از خانواده های نیازمند در بغداد و دیگر استان ها را صادر کرد.

به نوشته وبسایت خبری سازمان اوقاف شیعیان، حجت الاسلام سید علاء موسوی همبستگی اجتماعی و حمایت بشردوستانه از آسیب دیدگان بحران کرونا را یک واجب شرعی دانست و افزود: لازم است کمیته های مرکزی برای حمایت از خانواده هایی تشکیل داد که در پی شیوع کرونا درآمد خود را از دست دادند.

رییس دیوان وقف شیعیان ادامه داد: عمل به رهنمودهای مرجعیت عالی عراق، راه برون‌رفت از بحران کنونی عراق در پی شیوع کرونا است.

گفتنی است که هسته بحران در عراق هشدار داد که افزایش آمار مبتلایان به سبب نادیده گرفتن تدابیر پیشگیرانه، موجب شیوع سریع کرونا شده است.

وزارت بهداشت عراق طی دو روز گذشته از جان باختن شماری دیگر و ثبت حدود 100 مورد ابتلای جدید و افزایش آمار فوتی ها به بیش از 100 نفر خبر داد./983/ب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
در شرایط فعلی جامعه ما که با ویروس کرونا در حال دست و پنجه نرم کردن است، ما به این روحیه و همکاری و همدلی، بیش از هر زمان نیاز داریم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
باید پیرو مرجعیت باشیم چون آنها مانند چراغ هدایت ما در این شرایط هستند
0
0