۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۶۵۱۶۲۷

تأکید رییس جمهور بر برگزاری مدیریت شده برنامه‌ شب‌های قدر

تأکید رییس جمهور بر برگزاری مدیریت شده برنامه‌ شب‌های قدر
حجت الاسلام روحانی گفت:در مناطقی که سفید و کم خطر نیستند، مراسم شب‌های قدر در مکان‌های مشخص، محدود و کم افراد برگزار ‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور در ارتباط ویدیو کنفرانسی با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: تصمیم ستاد مبارزه با کرونا این است که در مناطقی که شرایط وضعیت سفید (کم خطر) قرار ندارند در شب‌های قدر مکان خاصی در نظر رفته شود.

وی در این باره خاطر نشان کرد: مثلا در مشهد در حرم امام رضا (ع) یکی از صحن‌ها با تعداد زایران و افرادی که حضور پیدا می‌کنند مراسم شب قدر برگزار شود. صدا و سیما هم یاری کند و صحنه‌های مراسم شب‌های قدر برای مردم پخش کند تا مردم استفاده کنند. برای همه شهرها دستورالعمل همین است و وزارت بهداشت و استانداران این موضوع را پی‌گیری و دنبال کنند.

روحانی در باره تصمیمات جدید مبارزه با کرونا تصریح کرد: مقرر شد در شب‌های قدر با حضور تعداد محدود و کم در مکان‌های مشخص شده و با فاصله‌های معین شده مراسم برگزار شود و این مراسم‌ها در فضای مجازی و با همکاری و کمک صدا و سیما پخش شود تا مردم حال و هوای معنوی شب قدر را احساس کنند.

رئیس قوه مجریه از محبت های مردم مشهد در میزبانی از زائران امام رضا (ع) تشکر کرد و گفت: امیدواریم شرایط به زودی مساعد شود تا دوباره از زایران آن امام عزیز میزبانی کنند./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات