۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۵۱۸۷۶
در مدرسه علمیه زهرای اطهر؛

پویش «هر مبلغ یک کانال تبلیغی» راه اندازی شد

پویش «هر مبلغ یک کانال تبلیغی» راه اندازی شد
پویش «هر مبلغ یک کانال تبلیغی» به مناسبت ماه مبارک رمضان و فعالیت بهتر مبلغات در فضای مجازی از سوی واحد تبلیغ مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) راه اندازی شد.

سرکار خانم فاضله، زهرا شریف عسکری مسؤول واحد مبلغین و دانش آموختگان حوزه علمیه زهرای اطهر (س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از راه اندازی پویش «هر مبلغ یک کانال تبلیغی» در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: واحد مبلغین مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) پویش «هر مبلغ یک کانال تبلیغی» را به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور جذب، آموزش و فعالیت تبلیغی مبلغات و دانش آموختگان این مدرسه در فضای مجازی راه اندازی کرد.

وی افزود: واحد مبلغین مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) با توجه به شیوع بیماری کرونا و لغو برنامه های تبلیغی حضوری، شرکت در طرح تبلیغ محله محور را به اساتید، طلاب، مبلغات و دانش آموختگان گرامی پیشنهاد کرد.

شریف عسکری بیان داشت: در این پویش پیشنهاد داده شد هر مبلغ  دغدغه مند می تواند یک کانال مجازی خانوادگی، محله ای، مسجدی و یا دوستانه راه اندازی کند و در یک ساعت مشخص مطالب تبلیغی را در کانال به اشتراک بگذارد. 

مسؤول واحد مبلغین و دانش آموختگان حوزه علمیه زهرای اطهر (س) ادامه داد: با توجه به هجمه های تبلیغاتی سوء دشمنان در اشاعه ناامیدی و هدف قرار دادن اعتقاد و باورهای مردم در کانال های معاند به مبلغات پیشنهاد داده شده محتوا و جملات تبلیغی حول محور تقویت ایمان و انگیزشی باشد.

وی افزود: کانال مبلغین و دانش آموختگان مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مطالب را با رویکرد آموزش تبلیغ در فضای مجازی آغاز و مطالب پیشنهادی را در کانالhttps://eitaa.com/zahraathar_97  بارگذاری می کند.

شریف عسکری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین گروه خاص مبلغین ماه مبارک رمضان در فضای مجازی  راه اندازی شده است که در آن گروه بسته پیشنهادی تبلیغ و برخی از مطالب و پاسخ به شبهات توسط اساتید پاسخ داده می شود تا به نوعی راهنمایی برای مبلغین باشد علاقه مندان در صورت تمایل می توانند شماره تماس خودشان را به آیدی 313shrif_ ارسال کنند و عضو کانال شوند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات