۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۵۱۸۹۳
سبقت اردبیلی‌ها در کمک‌های مؤمنانه؛

توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی‌ در بین نیازمند‌ان

توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی‌ در بین نیازمند‌ان
دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به همت سپاه حضرت عباس استان اردبیل با توزیع ۱۲ هزار بسته مواد غذایی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و خیرین در اردبیل آغاز شد و در این مرحله 12 هزاربسته مواد غذایی دربین نیازمندان توزیع می‌شود.

در ماه مبارک رمضان خیرین دست به دست هم دادند تا به یاری خانواده‌های نیاز مند بشتابند و سفره افطاری هیچ خانواده‌ای خالی نماند.

این روزها در اردبیل کمک به هم نوع و دستگیری از نیازمندان حرف اول را می‌زند و همه دست به دست هم داده‌اند تا اقدامات خیرخواهانه تداوم داشته باشد.

توزیع 12 هزار بسته مواد غذایی در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان اردبیل آغاز شد و در این مرحله 12 هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ پیر جاهد افزود: خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا شناسایی شده و این بسته‌های مواد غذایی در بین این اقشار توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله اول کمک‌های مومنانه هم در آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این مرحله 15 هزار بسته مواد غذایی دربین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: دو مرحله از کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود تا بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان می‌رسد.

تداوم کمک‌های مؤمنانه در اردبیل

فرماندار اردبیل از تداوم کمک‌های مومنانه در اردبیل خبرداد و افزود: اقدامات سپاه حضرت عباس (ع) استان و خیرین در این زمینه قابل تقدیر وقدردانی است.

مسعود امامی یگانه افزود:در شهرستان اردبیل نیز در طرح کمک‌های مؤمنانه 5 هزار بسته مواد غذایی دربین نیازمندان توزیع شده و دو مرحله دیگر نیز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خیرین و مردم نیز بسته‌های مواد غذایی و مواد ضدعفونی و ماسک تهیه کرده‌اند و در اختیار نیاز مندان قرارداده‌اند که این امر قابل تحسین است.

آری این روزها هم همدل شده‌اند تا به یاری نیازمندان بشتابند و سفره افطاری هیچ خانواده‌ای خالی نباشد./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات