۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۱۹۰۱

ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی در استان فارس برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی در استان فارس برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی در استان فارس تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی ضمن بیان مقام و فضائل کریم اهل بیت(ع) و اهمیت ولادت حضرت امام حسن(ع) و لزوم استفاده از نظیر این مناسبت‌ها اظهار داشت: از روز قبل از میلاد امام حسن(ع) برنامه‌های فردی و خانوادگی جهت استفاده مردم پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: روز جمعه 19 اردیبهشت مصادف با 14 رمضان آیین تعویض پرچم گنبد آستان حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود و پرچم کریم اهل بیت(ع) مزین به نام امام حسن مجتبی(ع) برفراز گنبد آستان مقدس به اهتزاز در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در وضعیت فعلی می‌توان از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری نهایت استفاده را کرد، افزود: در شب میلاد دومین امام شیعیان، توسل و قرائت خانوادگی زیارت امام بی حرم دقایقی قبل از ساعت 21 همزمان با پخش مستقیم از آستان قدس رضوی، حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: ساعت 12 ظهر روز شنبه 20 اردیبهشت مصادف با 15 رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت همراه با پخش از مأذنه‌های مساجد و سیستم صوت بقاع متبرکه خواهیم داشت که این برنامه از طریق رادیو معارف به صورت سراسری پخش می‌شود./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات