۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۵۱۹۳۰
حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌خراسانی در گفت‌وگو با رسا:

خلق و خوی امام مجتبی را با تحقق رزمایش مواسات و همدلی ترویج کنیم

خلق و خوی امام مجتبی را با تحقق رزمایش مواسات و همدلی ترویج کنیم
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم الگوگیری از اخلاق و سیره کریمانه امام مجتبی(ع) گفت: خلق و خوی امام مجتبی را با تحقق رزمایش مواسات و همدلی ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی‌خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ایام شریف ماه رمضان، میلاد امام مجتبی(ع) و نزدیک شدن به شب های قدر اظهار داشت: امیدواریم هرچه سریع تر وضعیت کشور ما پاک شود تا مردم بتوانند در اجتماعات نورانی و ایمانی هم مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هم شب های با شرافت قدر را برگزار کرده و ایام عزاداری امام علی(ع) را گرامی بدارند.

وی اضافه کرد: ولی ظاهرا از قرار گزارش ها و اطلاعاتی که از ناحیه مسؤولان امر دریافت می‌شود برخی از مناطق کشور هنوز قرمز و برخی زرد و برخی هم سفید اعلام شده ولی معنایش امتناع ابتلا به کرونا نیست و در مناطق سفید هم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم تجمع، ضروری و لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌خراسانی تصریح کرد: ما امروز شرایط ویژه ای داریم که باعث شده آن اجتماعات نورانی از ما گرفته شود، ولی ذکر این نکته ضروری است که انسان های با ایمان و متوکل و تسلیم و راضی به رضای امر خدا این ایام را فرصتی برای خود  جهت تعالی و رشد و ترقی و تکامل می‌دانند.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری از اخلاق و سیره کریمانه امام مجتبی(ع) ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب «رزمایش همدلی» را در روز نیمه شعبان مطرح کردند و ایام عملیاتی کردن این رزمایش را نیز ماه رمضان دانستند، پس چه ایامی بهتر از روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) برای رسیدگی به محرومان؟

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: امید است در همین شرایط کرونایی ارداتمندان امام حسن مجتبی(ع) با تأسی به اخلاق نورانی و کریمانه ایشان ان شاءالله مسأله کمک به نیازمندان و مدد رسانی به افراد محتاج را جدی بگیرند و در این ماه نورانی افرادی که به هر دلیلی دچار مشکل شده اند را فراموش نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌خراسانی بیان داشت: همه باید ضمن مشارکت در این حرکت خدا پسندانه و مواسات مؤمنانه ای که رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند، تلاش کنند به سهم خود در یاری رساندن به محرومان و نیازمندان سهیم باشند و خوی و خلق امام مجتبی(ع) را در عمل ترویج کنند./ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
سلام علیکم و رحمة الله
ميلاد قدسی سبط اکبر قدیس ولایت امام مجتبی علیه آلاف التحیة والثناء ،شافع يوم الجزاء
و كريم أل الله را به حضرتتان تبريك مي گویم .
و بر این تبریک از محضرقدسی كريم اهل البيت، رجاء کرامت
دارم .
حسنی باشید
ارادتمند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
مصاحبه خوبی بود. تشکر. استفاده کردم.
0
0