۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۵۲۰۴۹
در نیمه رمضان؛

مرحله اول پویش هر مسجد یک قربانی برگزار شد

مرحله اول پویش هر مسجد یک قربانی برگزار شد
حجت الاسلام برهانی با اشاره به نیمه ماه مبارک رمضان گفت: مرحله اول پویش هر مسجد یک قربانی در شهرستان هویزه برگزار شد.
حجت الاسلام حسن برهانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: قربانی کردن و هچنین توزیع گوشت آن در میان مستمندان از سنت‌های مستمر در زندگی پیامبر و ائمه و علمای جهان اسلام است که در چنین برهه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با بیان اینکه مساجد شهرستان هویزه در اقدامی هماهنگ برای اجرای رزمایش مواسات، به قربانی کردن و توزیع گوشت آن در میان مستمندان پرداختند، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد مساجد شهرستان برای دفع بلا و همچینن لبیک گویی به سفارش رهبرانقلاب مبنی بر یاری رسانی به نیازمندان اعلام آمادگی کردند.

 حجت الاسلام برهانی مرحله اول پویش قربانی در نیمه ماه مبارک رمضان صورت گرفت، اظهار داشت: گوشت گرم قربانی‌ها در میان خانواده‌های نیازمند همان منطقه‌ای که مسجد در آن مستقر است و زیر نظر ائمه جماعات توزیع و پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم پویش در شب شهادت امام علی (ع) صورت خواهد گرفت، ادامه داد: در این پویش حداقل یک راس قربانی (گوسفند) از سوی نمازگزاران مساجد خریدای می‌شود و پس از ذبح، گوشت آن در میان مستمندان و خانواده‌های بی بصاعت همان منطقه و مسجد توزیع و پخش می‌گردد. /۹۴۵۶//310/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات