۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۱۲۶
به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی هویزه؛

نشست هم افزایی روحانیان و ائمه جماعات هویزه برگزار شد

نشست هم افزایی روحانیان و ائمه جماعات هویزه برگزار شد
نشست هم افزایی ائمه جماعات و روحانیان شهرستان هویزه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هم افزایی ائمه جماعات و روحانیان شهرستان هویزه، عصر امروز در اداره تبلیغات این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام برهانی، رییس اداره تبلیغات شهرستان هویزه با خیر مقدم گویی به فضلا و مبلغان دینی شهرستان، به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های صورت گرفته پرداخت و گفت: اداره تبلیغات هویزه حمایت مادی و معنوی خود را از هر مجموعه و اقدامی که در راستای احیای برنامه های فرهنگی و مناسبت های فراموش شده به ویژه کادرسازی وتربیتی باشد، اعلام می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه با بیان اینکه در جلسات صورت گرفته با مدیر حوزه علمیه و معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان هویزه، برای نخستین بار قرارگاه فرهنگی تبلیغی در شهرستان تشکیل شد، افزود: قرارگاه در آینده نزدیک و با همکاری فعالان عرصه دینی آغاز به کار خواهد کرد.

حجت الاسلام برهانی با دعوت از روحانیون فعال و جهادی شهرستان برای همکاری در اداره کمیته های مختلف قرارگاه خاطرنشان کرد: این اقدام گروهی و تشکیلاتی مایه امیدواری برای اقدامات بزرگ در آینده است که جز در سایه اتحاد و هماهنگی بوجود نخواهد امد.

در ادامه حجت اسلام هاشمی، استاد حوزه و دانشگاه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به اهمیت تبلیغ در این ماه نورانی با رعایت و نصب العین قرار دادن شرایط کرونایی و توصیه های پزشکی اشاره کرد و گفت: از نظر قرآن کریم، تبلیغی موفق است که دارای سه ویژگی مهم حکمت، نرمی زبان و اتقان محتوا باشد که مبلغان دینی باید مجهز به چنین ویژگی هایی باشند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: مبلغ دین نماینده حقیقی اسلام است؛ از این رو باید در عمل، دعوت کننده به اسلام باشد و به تبلیغ گفتاری اکتفا نکند.

وی بیان داشت: با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری بر حضور قوی در فضای مجازی، مؤمنان و مبلغان نباید از این جهان جدید غفلت کنند.

همچنین حجت الاسلام ساعدی مدیر حوزه علمیه رضویه هویزه، با تبیین ضرورت برگزاری چنین جلسات هم فکری بر اهمیت تبلیغ هنرمندانه تاکید کرد.

در پایان نشست هر کدام از مبلغان و روحانیان به ارائه دیدگاه های خود در زمینه تبلیغ با توجه به شرایط کرونایی پرداختند./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
خدا قوت و احسنت به ائمه جماعات و روحانیان شهرستان هویزه که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی این برنامه ها را انجام دادهاند.
0
0