۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۶۴۰۱۹۰
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان:

انتخاب نماینده اصلح در گرو روشنگری و بصیرت افزایی عموم است

انتخاب نماینده اصلح در گرو روشنگری و بصیرت افزایی عموم است
حجت الاسلام پرچم با اشاره به اینکه مجلس ریل گذاری نظام اجرایی کشور را عهده دار است، گفت: انتخاب نماینده اصلح در گرو روشنگری و بصیرت افزایی عموم است.
حجت الاسلام بهادر پرچم، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مجلس ریل گذاری نظام اجرایی کشور را عهده دار است، اظهار داشت: دولت‌ها باید در مسیری که مجلس مصوب و مقرر کرده است، حرکت و در عین حال پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه همه توافق نامه‌ها و قرارداد‌های بین المللی باید از سوی مجلس بررسی و به تصویب برسند، خاطرنشان کرد: جایگاه به چنین اهمیتی سبب شد تا امام راحل عبارت «مجلس در رأس همه امور است» را بیان کند و رهبری نیز ایران قوی را در گرو مجلس قوی بداند؛ تشکیل چنین مجلس قوی در گرو انتخاب افراد متعهد و متخصص است.

حجت الاسلام پرچم با بیان اینکه مجلس قوی باید ترکیبی از جوانان و باتجربه ها، انقلابیون و جهادیون باشد، اضافه کرد: مجلسی با چنین نمایندگانی می‌تواند ریل گذار نظام اسلامی باشد و ایران اسلامی را در مسیر آبادانی و پیشرفت قرار داده و در آینده زمینه ساز تشکیل حکومت مهدوی شده و ایران را به مرکز تمدن اسلامی بکند.

وی با بیان اینکه مردم خواهان نماینده پایان دهنده به مشکلات و گرفتاری‌ها هستند، تصریح کرد: مردم در برخی اوقات دچار اشتباه در مصداق می‌شوند یافتن نماینده‌ای که بتواند به معضلات شان پایان دهد نیازمند تخصص و بهره مندی از آگاهان است، روشنگری‌ها و بصیرت افزایی‌ها صورت بگیرد تا نماینده اصلح انتخاب بشود.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان با بیان اینکه در انتخاب نماینده اصلح باید از متخصصان امر بهره برده شود، گفت: مردم خواهان بهترین انتخاب هستند؛ از این رو با روشنگری و هوشیاری و شرح ملاک‌های تعیین شده از سوی رهبری برای نمایندگی مجلس می‌توان نماینده اصلح انتخاب کرد و اعتنایی به هزینه‌های میلیاردی برخی نامزد‌های انتخاباتی ندارند./۹۴۵۶/ت303/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حاتم شرفی
ارسال نظرات