۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۵۲۱۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف استان تا پایان ماه رمضان

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف استان تا پایان ماه رمضان
حجت الاسلام احمد زاده گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ما مبارک رمضان از محل موقوفاف مرتبط، نذورات مردمی و کمک خیرین در بین نیازمندان توزیع می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام و المسملین محمد احمدزاده در ویژه برنامه رزمایش ضیافت همدلی که در امام زاده غیاث الدین محمد برگزار شد؛ بیان کرد: در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی امروز در گام دوم رزمایش ضیافت همدلی را همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در خراسان رضوی و مشهد اجرا  می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: رزمایش ضیافت همدلی در ذیل قرارگاه مواسات در بقاع متبرکه و مراکز افق امام زادگان (ع) با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی و در مرحله دوم ۸۰۰۰ بسته معیشتی و در مجموع ۲۰ هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود؛ گفت: افرادی که به عنوان جامعه هدف در این طرح قرار گرفتند با هماهنگی قرارگاه مواسات و همه دستگاههای خدمت رسان به اقشار محروم امدادرسانی می شوند.

حجت الاسلام  و المسلمین احمدزاده اظهار داشت: در این طرح منابع مالی آن از محل وقف و نذر و کمک های خیرین تامین شده است و ارزش هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول در مشهد  ۵۰۰۰ و برای شهرستان ها ۷۰۰۰ بسته و در مرحله دوم در مشهد ۲۰۰۰ بسته و برای شهرستان ها ۶۰۰۰ بسته پیش بینی و توزیع می شود؛ گفت: امروز در گام اول در مشهد ۵۰۰۰ بسته توزیع می شود./864//101/خ

امیر خاکراه
ارسال نظرات