۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۵۲۱۱۰
مدیر مؤسسه امیرالمومنین کاشان:

مردم کاشان لیله القدر را در خانه برگزار کنند

مردم کاشان لیله القدر را در خانه برگزار کنند
حجت الاسلام حسن زاده گفت: من به عنوان یک طلبه جهادی خواهشی که از مردم کاشان دارم این است که امسال را در منازل خود باشند و لیله القدر را در خانه برگزار کنند.
حجت الاسلام مجتبی حسن زاده امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به اینکه در آستانه لیالی قدر قرار داریم، گفت: برخی از مجموعه‌ها اصرار زیادی دارند تا امسال نیز مانند سال‌های قبل مراسم لیالی قدر را در مساجد و حسینیه‌ها و محیط‌ های باز برگزار کنند.

وی با تأکید بر اینکه نباید فراموش کنیم هنوز وضعیت کاشان سفید نشده است و در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار داریم، افزود: من به عنوان یک طلبه جهادی خواهشی که از مردم کاشان دارم این است که امسال را در منازل خود باشند و لیله القدر را در خانه برگزار کنند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: مردم باید مراقب باشند با آمدن به مساجد و حسینیه‌ها و محیط ‌های باز سبب مجدد شیوع ویروس کرونا در کاشان خواهند شد.

مدیر مؤسسه امیرالمومنین (ع) کاشان از مسؤولان شهرستان کاشان درخواست کرد، وضعیت فعلی شهرستان کاشان را تدبیر کنند تا باردیگر ویروس کرونا درمنطقه کاشان شیوع پیدا نکند.

لازم به ذکر است، براساس آخرین خبر امروز شنبه ۲۰ اردیبهشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، طی دو ماه گذشته تست کرونای یک هزار و ۱۱۷ نفر مثبت و تست یک هزار و ۱۳۱ نفر منفی بوده است و بیش از دو هزار و ۶۰۹ نفر بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل ترخیص شده‌اند./۱۳۰۷//310/خ
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات