۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۵۲۳۳۹
در جشن گلریزان سال ۹۸؛

۳۱ زندانی جرائم غیرعمد به همت شورای حل اختلاف دزفول آزاد شدند

۳۱ زندانی جرائم غیرعمد به همت شورای حل اختلاف دزفول آزاد شدند
ممبینی با اشاره به کمک‌های خیران برای آزادی زندانیان غیرعمد گفت: در جشن گلریزان سال ۹۸ به همت شورای حل اختلاف دزفول ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدیار ممبینی، رییس دادگستری دزفول، شامگاه گذشته در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان که با حضور مسؤولان شهرستان، امام جمعه، خیران و اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان بصورت مجازی برگزار شد، با تقدیر و تشکر از خیران و اعضاء شورای حل اختلاف دزفول در فراهم سازی آزادی ۳۱ زندانی غیر عمد، بر ضرورت کمک مومنانه خیران برای آزادی بیشتر زندانیان بدهکار تاکید کرد.

رییس دادگستری شهرستان دزفول اظهار داشت: بهترین کار خیر کمک به مردم مستمند و نیازمند است و در این میان برخی زندانیان بخاطر تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات مالی در زندان گرفتار شدند حال آنکه زندان جای افرادی است که مرتکب جرم شدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمک‌های جمع آوری شده، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد زندان دزفول آزاد شدند، خاطرنشان کرد: زندانیان مربوط به شهرستان‌های دزفول، شوش، اندیمشک، الوار گرمسیری، گتوند و شاوور بودند  که اعضاء شورای حل اختلاف دزفول با پیگیری از شاکیان پرونده زمینه صلح و سازش و جلب رضایت شاکیان را فراهم کردند.

ممبینی با بیان اینکه جشن امسال گلریزان به منظور پیشگیری و کاهش شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد، ادامه داد: خیران شهرستان با جمع آوری بیش از  ۱۶۹ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

همچنین حجت الاسلام سید محمد علی قاضی، امام جمعه دزفول اضافه کرد: امروز اسباب نزول رحمت الهی فراهم شده و شاهد فضای معنوی مواسات و همدلی هستیم که همه کشور را فرا گرفته است.

وی افزود: در شرایط ناشی از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ که جامعه را تهدید می‌کند، فرهنگ اهل بیت (ع) در کشور اجرا شده و کمک‌های خوبی از سوی خیرین جمع آوری شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات