۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۲۴۲۰
نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار سردار اشتری:

پلیس ایران اسلامی سرآمد اخلاق مداری در جهان است

پلیس ایران اسلامی سرآمد اخلاق مداری در جهان است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، رعایت اخلاق اسلامی را یکی از وظایف شاخص نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس ایران اسلامی سرآمد اخلاق مداری در بین پلیس های جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به جایگاه مهم مازندران گفت: مازندران به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد ماموریت‌ها و مسؤولیت‌هایش ملی است، اما امکاناتش محلی است، بر این اساس نمی شود با امکانات محلی کار ملی انجام داد.
 
نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به کار کرد تحسین برانگیز نیروی انتظامی در شرایط کرونایی، افزود: در دوران سخت کرونایی در اجرای فاصله گذاری اجتماعی نیروی انتظامی کار کرد درخشانی از خود نشان داد که جای تقدیر دارد.
 
وی، رعایت اخلاق اسلامی را یکی از وظایف شاخص نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: گرچه نیروی انتظامی وظایف گوناگونی دارد اما رعایت اخلاق اسلامی یکی از وظایف اصلی این نیرو است که البته در مقایسه با پلیس سایر کشورها، نیروی انتظامی ایران موفق عمل کرد و سرآمد اخلاق مداری در بین پلیس های جهان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، امنیت، آرامش و آسایش مردم را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه توانمند در عمل به مأموریت های محوله خود تاکنون خوش درخشید و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت ایران در طول چهل سال اخیر همواره تلاش کردند به بهانه های مختلف زمینه ناامنی در کشور را فراهم کنند، افزود: اما هوشیاری و آمادگی نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح این توطئه های دشمنان را خنثی و امنیت پایدار را برای کشورمان به ارمغان آورد.
 
امام جمعه ساری، بر ضرورت اجرای مؤلفه های صحیح مدیریتی از جمله به کارگیری امکانات برای خدمت بر مردم تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از این مؤلفه های مهم مدیریت جذب امکانات و به کارگیری همه ظرفیت ها در جهت خدمت به مردم است که مسؤولیت فرمانده عالی رتبه نیروی انتظامی کشور را بیشتر می‌کند که الحمدلله در این زمینه موفق عمل کردند
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به کارآمدی و توانمندی فرمانده سابق نیروی انتظامی در استان اشاره کد و گفت: سردار میرفیضی در مدت حضورشان در مازندران عملکرد موفقی از خود به یادگار گذاشت و امیدوارم فرماندهی جدید استان سردار میرزایی ای نیز با توجه به سابقه حضورش در سطح ملی در این استان خوب بدرخشند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات