۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۵۲۴۹۴
عبدالغنی خنجر در گفت وگو با رسا بیان داشت:

حمایت امت اسلامی و نخبگان از شعار «#القدس_درب_الشهداء» در روز جهانی قدس

حمایت امت اسلامی و نخبگان از شعار «#القدس_درب_الشهداء» در روز جهانی قدس
نماينده جنبش آزادی و دموکراسی «حق» بحرین بیان داشت: ملت های اسلامی و نخبگان از شعار محور مقاومت برای روز جهانی قدس امسال یعنی «قدس، راه شهیدان»، حمایت می کنند.

با نزدیک شدن روز جهانی قدس، اولین همایش «نهادینه کردن عادی سازی روابط؛ پافشاری حاکمان عربی و مخالفت ملت ها» به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم به زبان عربی برگزار شد.

در این وبینار شخصیت هایی برجسته از جهان عرب نظیر دکتر احمد السعدی رییس مرکز تحقیقاتی اسلامی و استراتژیک شهید فاضل از عراق، استاد عبدالغنی الخنجر نماینده جنبش الحق بحرین و شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت و مفتی اهل تسنن لبنان، مشارکت کردند و به بررسی موضوعات مهمی از جمله عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی از طریق تولید سریال های ماه رمضان با موضوع نهادینه کردن عادی سازی با این رژیم اشغالگر، پرداختند.

عبدالغني خنجر نماينده جنبش آزادی و دموکراسی «حق» بحرین در این وبینار بیان داشت: در حالی در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس قرار داریم که محور پلید اسرائیلی-آمریکایی-سعودی برای نهایی کردن معامله قرن و عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونستی، تلاش می کند.

حمایت امت اسلامی و نخبگان از شعار «#القدس_درب_الشهداء» در روز جهانی قدس

نماينده جنبش آزادی و دموکراسی «حق» بحرین ادامه داد: برخی کشورهای عربی از جمله بحرین، عربستان سعودی، امارات و عمان با بی حیایی و آشکارا برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش می کنند و در صددند تا مقاومت ملت های مسلمان و پایداری محور مقاومت را به شکست بکشانند.

عبدالغنی خنجر افزود: ملت های اسلامی و عربی، نخبگان و فلسطینیان معامله قرن را قبول ندارند و از شعار محور مقاومت برای روز جهانی قدس امسال یعنی «قدس، راه شهیدان» حمایت می کنند؛ زیرا هدف محور مقاومت آزادسازی و بازگرداندن قدس به صاحبان اصلی آن است.

گفتنی است که بسیاری از کشورهای عربی پس از مطرح شدن معامله قرن، وجهه خود را میان امت اسلامی از دست دادند و محکوم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند، اکنون دو رویکرد اتخاذ کرده اند، یا حفظ ظاهر می کنند و خود را حامی فلسطین نشان می دهند و یا روابط پنهان خود با تل آویو را علنی و مخالفان را به شدت سرکوب می کنند که عربستان، بحرین و امارات در حال حاضر در این بخش جای می گیرند./983/ب 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
خداوند فلسطین را از شر اسرائیل نجات دهد
0
0
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
بسیار خوب بود
تشکر از بین الملل خبرگزاری رسا
0
0
حسین رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
تاریخ مصرف اسرائیل فرا رسیده است
0
0