۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۵۲۵۳۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حضور مردم در صحنه‌ حمایت از ملت مظلوم فلسطین عامل نابودی رژیم صهیونیستی است

حضور مردم در صحنه‌ حمایت از ملت مظلوم فلسطین عامل نابودی رژیم صهیونیستی است
امام جمعه اهواز با اشاره راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه حمایت از ملت مظلوم فلسطین از عوامل نابودی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، شامگاه گذشته در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و انتفاضه در خوزستان با تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت امیرالمؤمنین(ع)، اظهار داشت: تا اوایل انقلاب و پیش از آن مسأله فلسطین رو به فراموشی بود و استعمار به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود تا پاره‌ای از تن جهان اسلام را جدا کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی تقریبا بستر و زمینه بازگشت سرزمین فلسطین به کشورهای اسلامی فراهم شد، خاطرنشان کرد: روز به روز چنین امری را احساس می‌کنیم که قطعا اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه رهبرانقلاب نیز چند سال گذشته فرمودند که تا ۲۵ سال آینده به حول و قوه الهی چیزی به نام رژیم اسرائیل در صفحه روزگار نخواهیم داشت، ادامه داد: لازمه آن فراهم‌سازی مرتب زمینه‌ها و بسترها است که یکی از مهم‌ترین بسترها، حضور مردم در صحنه‌های جهانیان به ویژه مسلمانان و محور مقاومت است.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به شرایط ویژه امسال و شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: بنا شده تا حضور در صحنه راهپیمایی روز قدس در اهواز و سطح شهرهای خوزستان، راهپیمایی باشکوه خودرویی و موتورسیکلت و حضور برخی‌ها در مسیر منازل با پرچم جمهوری اسلامی و فلسطین اشغالی صورت گیرد.

وی بیان داشت: باید حتما انزجار خود را از رژیم پلید صهیونیستی اعلام کنیم./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات