۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۵۲۵۹۲
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت صدا و سیما در زمینه تبیین نام گذاری روز قدس

ضرورت استفاده از ظرفیت صدا و سیما در زمینه تبیین نام گذاری روز قدس
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تبیین چرایی نام گذاری روز قدس تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت صدا و سیما و نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در لرستان گفت: جلسات استانی بزرگداشت روز قدس به‌ صورت شهرستانی نیز برگزار شود.

وی تأکید کرد: برای روز قدس کارگروهی برای موارد پیش‌بینی نشده و انسجام ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نام‌ گذاری روز قدس توسط بنیان‌گذار انقلاب صورت گرفت، عنوان داشت: جامعه باید با چرایی نام‌گذاری روز قدس بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی در ادامه صدا و سیما را ظرفیتی مناسب در جهت تبیین چرایی نام گذاری روز قدس دانست و تأکید کرد: صدا و سیما باید با بهره مندی از نخبگان برای تبیین اصل روز قدس و جریان‌سازی آن بهره مند شود.

حجت الاسلام والمسلمن شاهرخی در ادامه بیان کرد: بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده است و در بیت‌المقدس سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در طول سالیان سال به شکل مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند.

وی با بیان اینکه اسرائیل به ‌دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است، خاطرنشان کرد: اسراییل نمی‌خواهد مسلمانان در کنار هم باشند و می‌خواهد مردم آن سرزمین را از سرزمین خود بیرون کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: اسراییل از اتحاد اسلامی مسلمانان و آزادگان جهان ترس دارد و با نام گذاری روز قدس مجبور شد به دور خود دیوار بکشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات