۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۵۲۵۹۶
با صدور پیامی صورت گرفت؛

اعلام آمادگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برای گسترش همکاری با خبرگزاری رسا

اعلام آمادگی مرکز خدمات حوزه های علمیه برای گسترش همکاری با خبرگزاری رسا
حجت الاسلام رحمانی مهر با صدور پیامی انتصاب علیرضا داودی به سردبیری خبرگزاری رسا را تبریک گفت و آمادگی مرکز خدمات برای همکاری با خبرگزاری رسا را اعلام داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح‌الله رحمانی مهر، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در پیامی انتصاب علیرضا داودی را به سردبیری خبرگزاری رسا تبریک گفت و آمادگی این مرکز برای گسترش همکاری های با خبرگزاری رسا را اعلام کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقای دکتر علیرضا داودی

انتخاب شایسته جنابعالی را به سردبیری خبرگزاری رسا تبریک و تهنیت می‌گویم، امید است در پناه ایزد منان در پیشبرد اهداف این خبرگزاری و انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

خبرگزاری رسا به‌عنوان یکی از مهم‌ترین خبرگزاری‌های حوزوی سالهاست تلاش دارد با انعکاس صحیح، مناسب و به موقع رویدادهای حوزه، نقش مهمی در معرفی خدمات حوزویان به جامعه داشته باشد و در ماه‌های اخیر نیز در انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب در مقابله با ویروس کرونا به‌خوبی عمل کرده و توانسته نقش خود را ایفا نماید.

همچنین از زحمات و تلاش‌های جناب آقای علیرضا استادیان سردبیر سابق این خبرگزاری که با دلسوزی و همت والا در انعکاس فعالیت‌های طلاب تلاش نمودند قدردانی می‌کنم.

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از مدیرعامل محترم و همکاران شریف خبرگزاری رسا برای انعکاس اخبار این مرکز حوزوی قدردانی نموده، آمادگی خود را برای همکاری با خبرگزاری رسا اعلام می‌دارد.

روح‌الله رحمانی مهر؛ مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه/998/

 

اعلام آمادگی مرکز خدمات حوزه علمیه خود برای همکاری با خبرگزاری رسا

میثم صدیقیان
ارسال نظرات