۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۲۶۷۲
جمعیت علمای دینی فلسطین:

تماشای سریال‌ها با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حرام است

تماشای سریال‌ها با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حرام است
جمعیت علمای دینی فلسطین ضمن حرام اعلام کردن تماشای سریال های عربی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی،حمایت برخی کشورها از این سریال ها را ناپسند دانستند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعیت عالمان دینی فلسطین، تماشای سریال های ماه رمضان با موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را حرام اعلام کردند.

به نوشته خبرگزاری القدس، عالمان دینی فلسطین ضمن اعلام مخالفت خود با اقدام شبکه های عربی در پخش سریال های مذکور، حمایت برخی از کشورها از این شبکه ها را ناپسند دانستند.

این عالمان از مسلمانان خواستند تا از تماشای برنامه های این شبکه های خودداری کنند؛ زیرا هدف از این گونه اقدامات، یاری رساندن صهیونیست ها علیه امت اسلامی است.

عربستان سعودی از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون سریال هایی در شبکه تلویزیونی «ام بی سی» پخش می کند که عادی سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را ترویج می دهد.

تولید و پخش این سریال ها مانند «ام هارون» و «مخرج 7» بدون چراغ سبز آل سعود ممکن نیست و در واقع اهداف پشت پرده این سریال ها در ادامه عادی سازی روابط کشورهای حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی صورت می گیرد./983/ب

 

ارسال نظرات