۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۵۲۸۶۹

فعالیت طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب اهواز در رزمایش کمک مؤمنانه

فعالیت طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب اهواز در رزمایش کمک مؤمنانه
مسؤول مدرسه سفیران علی بن ابی طالب (ع) اهواز گفت: ۴ هزار بسته معیشتی از سوی طلاب مدرسه تهیه و در مناطق محروم غرب اهواز توزیع شد.
حجت الاسلام عزیز عبیات، مسؤول مدرسه سفیران علی بن ابی طالب (ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه همچون سایر مراکز دینی و حوزه‌ها به فرمان رهبری در زمینه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه لبیک گفته است، خاطرنشان کرد: ضدعفونی معابر و منازل و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و ضرر دیده از جمله خدمات اجتماعی صورت گرفته مدرسه است.

مسؤول مدرسه سفیران علی بن ابی طالب (ع) اهواز اظهار داشت: ۴ هزار بسته معیشتی از سوی مدرسه، تهیه و در مناطق غرب اهواز از جمله کوی علوی، عین دو، ملاشیه، گلدشت، سیاحی و سایر نقاط محروم غرب اهواز توزیع شد.

حجت الاسلام عبیات بیان داشت: با توجه به جمعیت بسیار در غرب اهواز و وجود چندین بازار مرکزی، متأسفانه فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه توجهی به فاصله گذاری اجتماعی، مقابله با کرونا سخت خواهد بود، عنوان داشت: بازار‌های فرحانی، کیان و خشایار ساکنان مناطق غرب اهواز و روستا‌های پیرامون را به سوی خود می‌کشانند؛ از این رو باید چاره‌ای اندیشید.

مسؤول مدرسه سفیران علی بن ابی طالب (ع) اهواز از مردم و مسؤولان خواست تا در کنار یکدیگر برای پایان بخشی بحران کرونا در غرب اهواز، همگام شده و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت رعایت کنند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات